  • 1. Data: 2010-09-09 14:10:02
    Temat: Korki na obwodnicy Krakowa
    Od: Pawel <f...@g...com>

    Jak to jest z tymi korkami na obwodnicy Krakowa?
    Zakorkowane są wszystkie pasy, czy tylko te, zjeżdżające na
    "zakopiankę" ?
    Będę jutro jechał z Wrocka na wchód i pytanie, czy poszukać jakiejś
    alternatywy, czy można na Rzeszów jechać obwodnicą z A4 ?

  • 2. Data: 2010-09-09 15:54:19
    Temat: Re: Korki na obwodnicy Krakowa
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Pawel" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    ------------
    zależy od dnia i fantazji ormowców

  • 3. Data: 2010-09-09 16:14:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Będę jutro jechał z Wrocka na wchód i pytanie, czy poszukać jakiejś
    > alternatywy, czy można na Rzeszów jechać obwodnicą z A4 ?

    jedź normalnie, w stronę Rzeszowa jest OK, na Wrocław ostatnio były jaja,
    co prawda jest zwężenie za węzłem zakopiańskim i w jego rejonie ale cały
    czas są dwa pasy więc idzie płynnie i się nie korkuje,

    brat

    PS. stan na dziś po południu, do będzie jutro tego nie wie nawet GDDKIA...

  • 4. Data: 2010-09-09 16:24:51
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2010 15:54:19 +0200, P.H. napisał(a):

    > zależy od dnia i fantazji ormowców
    Heh to oni tez blokuja jadacych prosto? No to gratuluje sensownosci
    dzialania. Tu juz nie ma zadnego usprawiedliwienia od mandatu.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2010-09-09 20:06:33
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:

    > Heh to oni tez blokuja jadacych prosto? No to gratuluje sensownosci
    > dzialania. Tu juz nie ma zadnego usprawiedliwienia od mandatu.

    Nigdy nie ma.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-09-09 20:12:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 05:10:02 -0700 (PDT), Pawel napisał(a):

> [...]
    > Będę jutro jechał z Wrocka na wchód i pytanie, czy poszukać jakiejś
    > alternatywy, czy można na Rzeszów jechać obwodnicą z A4 ?

    Ja bym orbitował przez zjazd na Skawinę...

    --