  • 71. Data: 2016-04-12 21:00:14
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A ty myślisz że tamte nie są przebijane od nowa? nawet piwa w puszcze
    > mają zwroty i daty są przebijane od nowa.

    Bez jaj... Wyrzuca sie to na potege a nie przebija daty waznosci - to juz
    nie te czasy.
    Co do tego, ze na wage nie wiesz ile lezało - polecam kota - jest
    fantastycznym testerem jakosci mies.

  • 72. Data: 2016-04-13 20:08:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > przyjąłeś błędne założenie, że pracownik płatny minimalną pensją
    > zrobi więcej niż jeden pojazd na godzinę

    A to co innego. Zazwyczaj szef też robi, więc i pogania.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 73. Data: 2016-04-14 09:11:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 12:28, J.F. pisze:
> [...]
    eca-w-biedronce-lidlu-i-marketach-tak-naprawde-to-mr
    ozona-masa-ktora-pol-roku-lezy-w-magazynie

    > Zauwaz, ze tu pokazuja jakies ciastka, a nie chleb czy bulki.

    Wczoraj byłem w biedronce i pod każdym "świeżym" pieczywem jest podpis
    pod ceną że jest robione z mrożonek. Na boku piecyków są kartki z opisem
    każdej bułeczki ile zawiera E-xxx itp ... jest tego tyle co w
    Czarnobylu. Ale podane piekarnie skąd przychodzą mrożonki są Polskie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl