  • 91. Data: 2013-12-23 00:03:42
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Po co?

    By móc przekazać komuś informację tak, jak można próbować przesyłać za
    pomocą CB

  • 92. Data: 2013-12-23 00:19:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-22, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Se możesz sam pogadać. Ja pisałem o tym, jak ktoś w prosty sposób mógłby
    > wskazać inny samochod na drodze do skierowania dla niego użytecznej
    > informacji.

    Jaka to uzyteczna informacje chcesz kierowac do samochodu obok?

    > - jak ścieżka do ... ?
    > - czysto

    To tez, aczkolwiek nie naleze do pytajacych co 2 minuty jak tylko wjada
    na inna droge. Jakbys mial CB to moze i bys po 112 nie dzwonil ze zmiana
    kola.

    > No chyba, że akurat jest.

    Jakis konkret podasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 93. Data: 2013-12-23 00:52:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jaka to uzyteczna informacje chcesz kierowac do samochodu obok?

    Że mu kołpak odpada.

    > To tez, aczkolwiek nie naleze do pytajacych co 2 minuty jak tylko wjada
    > na inna droge.

    Ale inni pytają

    > Jakbys mial CB to moze i bys po 112 nie dzwonil ze zmiana
    > kola.

    Dwa

    > Jakis konkret podasz?

    Np jak pyta o drogę.

  • 94. Data: 2013-12-23 00:56:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > <http://www.motorauthority.com/news/1079974_volvo-ou
    tlines-benefits-of-
    > car-2-car-communication>

    No i właśnie

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicular_communication
    _systems

  • 95. Data: 2013-12-23 00:58:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Najpierw samochody musiałyby mieć jakikolwiek system komunikacji.
    > Jeśli miałby być powszechny to musiałby zaspokajać jakieś większe
    > potrzeby. W ogólności wydaje się, że jakkolwiek jakaś aplikacja
    > musiałaby do tego powstać to nie ma jeszcze odpowiedniego rozwiązania
    > komunikacyjnego takiego jak zdecentralizowana ale samoorganizująca się
    > sieć cyfrowa. Nie wiem czy nie ma czegoś takiego bazującego na WiFi.

    Pomysł dalece niewykonalny wiec mozna pobajdurzyć.
    Można to rozwiazać dużo prościej - obowiązkowo wystawiony numer telefonu na
    tylniej/bocznej szybie samochodu.
    Komórke to juz chyba dziś ma każdy...

  • 96. Data: 2013-12-23 01:31:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pomysł dalece niewykonalny wiec mozna pobajdurzyć.
    > Można to rozwiazać dużo prościej - obowiązkowo wystawiony numer telefonu
> [...]

    Nie zrozumiałeś problemu

  • 97. Data: 2013-12-23 01:47:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-22, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Że mu kołpak odpada.

    A to juz klaksonem i prostym gestem sie nie da?

    > Np jak pyta o drogę.

    A po co Ci informajca ktory to pyta o droge?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 98. Data: 2013-12-23 02:16:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > A to juz klaksonem i prostym gestem sie nie da?

    Dwa samochody dalej ? Nie strach w ogóle podjechać ?

    > A po co Ci informajca ktory to pyta o droge?

    By mi nie musiał przez 5 min tłumaczyć gdzie jest.

  • 99. Data: 2013-12-23 07:40:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 21 Dec 2013 13:11:25 +0100, John Kołalsky

    > Człowiek może w ogóle tamtędy nie jeździć
    > albo jeździć o innych porach.

    Niczego to nie zmienia w tej sytuacji.

    --
    Pozdor Myjk

  • 100. Data: 2013-12-23 08:43:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-22 23:38, masti pisze:
> [...]
    >
    > <http://www.motorauthority.com/news/1079974_volvo-ou
    tlines-benefits-of-
    > car-2-car-communication>

    Zdaje się, że nie doczytałeś o czym była mowa - ten system to nie
    cyfrowe CB, tylko anonimowa komunikacja między systemami "samochodów"
    "shared technology for communication between cars and roadside
    infrastructure" i takie rzeczy są już realizowane w sposób
    pośredni, bądź bezpośredni.