  • 1. Data: 2013-12-14 15:13:28
    Temat: Wywiad ze mną :)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

    Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-12-14 15:57:43
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Saturday, December 14, 2013, 3:13:28 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

    Snickersa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-12-14 16:11:39
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-12-14 15:13, Użytkownik - anacron napisał::
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

    Szacun!

  • 4. Data: 2013-12-14 16:14:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Snickersa?

    :-)

  • 5. Data: 2013-12-14 16:23:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-14 15:13, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    >
    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv
    > widział.

    Załóż partie kierowców. Zdziwił byś się jaką miała by siłę.
    A jest o co walczyć.
    Do tego całego wiadomego gówna, doszedł dodatkowo bandycki napad na
    nabyte prawa do bezterminowych PJ.

    Przemyśl to bo widzę że masz potencjał.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 6. Data: 2013-12-14 16:32:45
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o
    >
    > Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

    morda jak morda :) ale szacun za wywrotowe dzialania, masz moje pelne
    poparcie, niezlego szumu narobiles :) i z iskrami i z fotoradarami :) no i
    przy okazji cena iskry :D
    gdyby chocby co drugi mial tyle jaj i inteligencji co Ty ten kraj wygladalby
    zupelnie inaczej ... a tak pelno baranow co klada uszy po sobie i placa i
    placza...
    mi sie z kolei idalo wygrac ze SM i ich blokada... ale to w jednostkowym
    przypadku :P

    poza tym Kulczycki tez jest kumaty koles. na tle tych stojakow do mkrofonow
    i funkcjonariuszy medialnych ma swoje zdanie i jakies logiczne poglady...
    dziwie sie ze jeszcze pracuje w tvp :P

  • 7. Data: 2013-12-14 16:42:11
    Temat: Re: Wywiad ze mn? :)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-14 16:32, misiek pisze:

    > mi sie z kolei idalo wygrac ze SM i ich blokada... ale to w jednostkowym
    > przypadku :P

    http://demotywatory.pl/uploads/201312/1386891449_ttf
    z2t_600.jpg

    Wszyscy ustawią się w kolejce do kasy :D

  • 8. Data: 2013-12-14 16:44:22
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-12-14 15:57, Użytkownik - RoMan Mandziejewicz napisał::

    > Snickersa?

    Należy się. :-)

  • 9. Data: 2013-12-14 16:46:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.12.2013 16:23, Krzysztof 45 pisze:

    > Załóż partie kierowców. Zdziwił byś się jaką miała by siłę.

    Brzydzę się polityką. Tam trzeba wiecznie handel uprawiać, aby nie
    zatonąć, a i tak jak nie zatoniesz to po chwili uświadamiasz sobie, że
    pływasz w gównie i to po same usta.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2013-12-14 16:52:36
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > http://demotywatory.pl/uploads/201312/1386891449_ttf
    z2t_600.jpg

    > Wszyscy ustawią się w kolejce do kasy :D

    :) dobre