  • 101. Data: 2013-12-23 09:43:14
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie zrozumiałeś problemu

    Jak zwykle merytorycznie.

  • 102. Data: 2013-12-23 14:42:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 08:43:14 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    tlines-benefits-of-

    > Zdaje się, że nie doczytałeś o czym była mowa - ten system to nie
    > cyfrowe CB, tylko anonimowa komunikacja między systemami "samochodów"
    > "shared technology for communication between cars and roadside
    > infrastructure" i takie rzeczy są już realizowane w sposób pośredni,
    > bądź bezpośredni.

    jakbyś nie zauważył to odpowiadałem na konieczność stworzenia technologii
    komuninkacji. A ona już jest. Zastosowanie to osobna sprawa

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 103. Data: 2013-12-23 14:43:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 00:03:42 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > By móc przekazać komuś informację tak, jak można próbować przesyłać za
    > pomocą CB

    wow! tworzyć z a miliardy Euro system, który będzie kosztował kilka
    tysięcy zł na samochód tylko po to by zrobić coś co umie już istaniejący
    system za 100zł. Najmij się na urzędasa w unii. Nadajesz się.

  • 104. Data: 2013-12-23 14:56:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-23 14:42, masti pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > jakbyś nie zauważył to odpowiadałem na konieczność stworzenia technologii
    > komuninkacji. A ona już jest.

    Czyli nie na temat - mowa była o jakimś systemie komunikacji 'cyfrowej'
    między kierowcami, a nie technicznych aspektach technologii, która by
    mogła być do tego wykorzystywana.

    > Zastosowanie to osobna sprawa

    Nie, zastosowanie i cel jest tutaj kluczowe i stąd między innymi
    nie ma coś takiego sensu - z wykorzystaniem dowolnej technologii
    obecnie (czy w niedalekiej przyszłości) dostępnej. Obecne formy
    komunikacji bezpośredniej między *kierowcami* są w zupełności
    wystarczające, a wręcz jest ich aż nadto. W sumie to autor może
    podrzucić pomysł np. FB czy Google i ichniego komunikatora użyć
    do tego poronionego pomysłu - wiadomo kto jest blisko (BTS/GPS),
    dorzucić *nieznajomy* mobil o ksywce chce z tobą porozmawiać,
    dorzucić parę kontekstowych reklam i działa.

    Zaraz, zaraz - nie autor pomysłu na komunikację, powyższe rozwiązanie
    to już jest mojego autorstwa :P

  • 105. Data: 2013-12-24 11:15:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > wow! tworzyć z a miliardy Euro system, który będzie kosztował kilka
    > tysięcy zł na samochód tylko po to by zrobić coś co umie już istaniejący
    > system za 100zł. Najmij się na urzędasa w unii. Nadajesz się.

    Chcesz tworzyć jakiś system ? To chyba musiałbyś się najpierw nauczyć czytać

  • 106. Data: 2013-12-24 12:49:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Dec 2013 11:15:08 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Chcesz tworzyć jakiś system ? To chyba musiałbyś się najpierw nauczyć
    > czytać

    chciałem Ci zaproponować, żebyś wziął lekcje logiki. Ale chyba najwyżej
    tabletki na stopy. Bo na głowę to już za późno.

  • 107. Data: 2013-12-25 11:54:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 22 Dec 2013 22:44:57 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Po co?

    Żeby wezwać policję do zmany koła.

    ;P