  • 1. Data: 2013-12-17 12:51:26
    Temat: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=HR4zowS63zU

    Miło popatrzeć, jak awanturnik dostaje po gębie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-12-17 13:55:49
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, December 17, 2013, 12:51:26 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=HR4zowS63zU
    > Miło popatrzeć, jak awanturnik dostaje po gębie.

    Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-12-17 14:00:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    No pewnie, a i dzieci z tylu dupy nie zawracaja bo maja zajecie w postaci
    nagrywania wkurwionego kierowcy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-12-17 14:07:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?
    Przy ruchu lewostronnym?
    WOJO

  • 5. Data: 2013-12-17 14:11:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Przy ruchu lewostronnym?

    A gdzie tam masz ruch lewostronny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-12-17 14:12:35
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 13:55:49 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    zależy co uważasz za blokowanie.
    To czy ktoś jadać lewym i wyprzedzając wszystkich na prawym, blokuje ów
    lewy czy nie - to jak widać kwestia sporna.

    Natomiast zatrzymanie auta w poprzek drogi (niezależnie od motywacji)
    niewątpliwie jest już blokowaniem i to obu pasów. A to już na pewno
    normalne nie jest.

  • 7. Data: 2013-12-17 14:15:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A gdzie tam masz ruch lewostronny?
    A z czego wnioskujesz, że jest prawostronny?
    Obaj kierowcy siedzą po prawej, więc raczej mało prawdopodobne, że akurat
    dwóch "angoli" spotkało się na drodze o ruchu prawostronnym.
    Biorąc pod uwagę, że w niektórych rejonach Rosji jeździ się po lewej, mam
    podejrzenie, że tam właśnie taki ruch obowiązuje.
    WOJO

  • 8. Data: 2013-12-17 14:18:25
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 14:15:16 +0100, WOJO napisał(a):

> [...]
    > Biorąc pod uwagę, że w niektórych rejonach Rosji jeździ się po lewej, mam
    > podejrzenie, że tam właśnie taki ruch obowiązuje.

    przecież przeciwne pasy ruchu są po lewej stronie auta...

  • 9. Data: 2013-12-17 14:23:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > przecież przeciwne pasy ruchu są po lewej stronie auta...
    Może i racja, a prywatny import z Japonii pozwala na częstsze spotykanie
    samochodów z kierownicą z prawej...
    Chyba się nie dowiemy. :)
    WOJO

  • 10. Data: 2013-12-17 14:27:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Tuesday, December 17, 2013, 2:07:36 PM, you wrote:

    > Przy ruchu lewostronnym?

    To, że "bohater" jedzie samochodem RHD nie implikuje ruchu
    lewostronnego.

    --
    Best regards,
    RoMan