  • 81. Data: 2016-08-29 10:51:10
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >całkiem sporo. I sporo tam siedzi w pierdlu albo wraca do kraju w
    >bransoletkach

    A procentowo czy ilosciowo, to jak to wyglada ?
    A te branzoletki, to z powodu przestepstw tam, czy starych przestepstw
    tu ?

    J.

  • 82. Data: 2016-08-29 11:02:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/44124,Od-10-l
    at-spada-liczba-kradziezy-samochodow.html
    >nie widze jakiegos duzego spadku w 2004, spada cały czas.

    w samym 2004 jeszcze nie, ale juz w 2005 jest zauwazalna, a w 2006
    bardzo znaczaca,
    a potem sie jakby ustabilizowala.
    Przypominam, ze dopiero w maju 2004 mielismy uniowstapienie.

    Dlaczego spadla, to oczywiscie na stronie mozesz przeczytac, policja
    miala sie czym pochwalic, tylko jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc,
    ze w dwa lata osiagnela takie wspaniale sukcesy, w branzy, w ktorej
    nie mogla sobie przez 15 lat poradzic.

    a potem ... w 2012 nadal kradli 15 tys samochodow
    http://statystyka.policja.pl/st/wybrane-statystyki/k
    radzieze-samochodow

    A dalej cos policja woli sie sukcesami nie chwalic :-)

    J.

  • 83. Data: 2016-08-29 13:30:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > A procentowo czy ilosciowo, to jak to wyglada ?
    > A te branzoletki, to z powodu przestepstw tam, czy starych przestepstw
    > tu ?

    <http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polacy-naj
    liczniejsza-grupa-przestepcza-wsrod-imigrantow-w-w-w
    ielkiej-brytanii/q1efgc>
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?