  • 1. Data: 2016-08-20 07:00:12
    Temat: Kradzieże katalizatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak tam u was z tym problemem?
    Ja w ciągu ostatnich dwóch miesięcy 1 sztuka ukradziona, druga ze sladami
    podcinania...
    Masakra.
    Policja coś z tym robi?

    Swoją droga to ze jeden taki inteligent będzie reklamował skup
    katalizatorów to ja rozumiem, ale ze radio taka reklame wyemituje to mnie
    zaskakuje. Jakim trzeba być idiotą zeby nie rouzmieć konsekwencji tego typu
    reklam...

  • 2. Data: 2016-08-20 10:45:08
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-20 o 07:00, Budzik pisze:
> [...]
    > zaskakuje. Jakim trzeba być idiotą zeby nie rouzmieć konsekwencji tego typu

    Zamknij skupy złomu, tam też skupują kradzione.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-08-20 12:04:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Jak tam u was z tym problemem?
    > Ja w ciągu ostatnich dwóch miesięcy 1 sztuka ukradziona, druga ze
    > sladami podcinania...
    > Masakra.

    Nie słyszałem. Znajomi mają tylko niskie osobówki.

    > Policja coś z tym robi?

    Policję coraz mniej widać. No chyba że teraz maja bogatsze życie
    wewnętrzne biurowe. Patrząc na bogate tradycje tej formacji z PRLu
    jakby chcieli to by złapali kogo trzeba.

> [...]
    > katalizatorów to ja rozumiem, ale ze radio taka reklame wyemituje
    > to mnie zaskakuje. Jakim trzeba być idiotą zeby nie rouzmieć

    A reklamy argentyny na wiodących portalach? a szybka porzeczka?
    Przecież wszem wobec wiadomo jak to działa. I nikt z tym nic nie robi.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-08-20 12:43:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak policzyc zlodziei zawodowych i hobbystow to sie okaze ze sa nas miliardy. To jak
    sobie wyobrazasz lapanie jednego zlodzieja przez innego? Poza tym zlodziej to zawod
    spolecznie uzyteczny. Generuje powstawanie nowych produktow, wzrost zatrudnienia,
    powstawanie nowych zawodow. Z moich obserwacji wychodzi ze okradzeni zlodzieje maja
    najwjeksze zale. Na przyklad ktos za prace placi gorzej niz by mogl a jak mu ktos
    ukradnie dekle z kol to by rece obcinal.

  • 5. Data: 2016-08-20 14:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > A reklamy argentyny na wiodących portalach? a szybka porzeczka?

    A tego to nie znam...

  • 6. Data: 2016-08-20 17:33:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Na przyklad ktos za prace placi gorzej niz by mogl a jak mu ktos
    ukradnie dekle z kol to by rece obcinal.

    A dlaczego pierwszy ma płacić ile by podobno mógł, skoro drugi pracuje
    za tyle na ile się umówili?

  • 7. Data: 2016-08-20 17:34:32
    Od: z <...@...pl>

    Z moich obserwacji wychodzi ze okradzeni zlodzieje maja najwjeksze zale.
    Na przyklad ktos za prace placi gorzej niz by mogl a jak mu ktos
    ukradnie dekle z kol to by rece obcinal.

    Coś w tym jest.
    Im większy biznesmen naciągacz tym bardziej radykalne poglądy :-)

  • 8. Data: 2016-08-20 18:09:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli niska stawka nie jest wymuszona to nie musi. W ochronie obiektow firmy kasuja
    12-14 zlotych za godzine. A placa 3-4 zlote za godzine. Oczywiscie zadnych dodatkow
    za prace w nocy czy swieta. O nadgodzinach tez nikt nigdy nie slyszal. To kto pracuje
    za taka stawke. Tam gdzie pracuje sa to emeryci i rencisci. Oczywiscie tacy z bardzo
    malymi swiadczeniami. Byly ubek ktory ich zatrudnia nie ponosi zadnych kosztow
    zwiazanych z ich praca. Moglby dac im wiecej? Oczywiscie ze moglby. Ale nie da bo to
    chuj jakich malo. Podobno zatrudnia ponad trzystu takich niewolnikow. Dobrze ze
    bedzie urzedowa stawka 13 zlotych. Padna takie ubeckie firmy jak pluskwy po azotoxie
    a ludzi ktorzy w nich pracuja zatrudnia firmy ktore ich wynajmowaly. I zaplaca 13
    zlotych za godzine.

  • 9. Data: 2016-08-20 18:12:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Zatrudnią w inny sposób i na tym się skończy

  • 10. Data: 2016-08-20 18:55:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie da sie. 13 zyli to minimalna stawka rowniez na umowach smieciowych. Kazde
    ominiecie bedzie sie rownalo naruszeniu prawa bo bedzie oszustwem. Do tego jeszcze
    wymagania ze w przetargach na uslugi dla budzetowki tylko firmy zatrudniajace na
    stala umowe o prace. Tu gdzie pracuje juz rozmawiali z portierami czy przejda na
    umowe zlecenie od nowego roku.