  • 1. Data: 2010-07-26 15:38:35
    Temat: Krakow->Kołobrzeg
    Od: "PIX" <h...@i...pl>

    Witam

    Doradźcie ktorędy najlepiej (najszybciej/najwygodniej) dojechać z Krakowa do
    Kołobrzegu
    wyjazd sobota rano

    Pozdr,

    PIX

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5313
    (20100726) __________

  • 2. Data: 2010-07-26 15:49:27
    Temat: Re: Krakow->Kołobrzeg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PIX" <h...@i...pl> napisał w
    > Doradźcie ktorędy najlepiej (najszybciej/najwygodniej) dojechać z
    > Krakowa do Kołobrzegu

    Ja tylko podpowiem ze we Wroclawiu i okolicach akurat pare remontow
    na odcinku A4-Trzebnica.
    Bardzo duzo czasu nie stracisz, ale troche poklniesz.
    I uwaga na nocna jazde - nie rozpedzac sie na tym odcinku, trzymac
    50 .

    J.

  • 3. Data: 2010-07-26 17:44:16
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    PIX wrote:
    > Witam
    >
    > Doradźcie ktorędy najlepiej (najszybciej/najwygodniej) dojechać z Krakowa do
    > Kołobrzegu
    > wyjazd sobota rano

    Ja bym jechal tak:
    Krakow -> Legnica A4
    Legnica -> Lubin -> Zielona Góra -> Gorzów Wlkp -> Pyrzyce [3], potem
    w Pyrzycach na pierwszym rondzie w lewo droga [122] do nowego odcinka
    S3, S3 do A6, Goleniów, potem [6] przez Nowogard i potem [162] do
    Kolobrzegu. Jedyny slaby punkt to Nowogard, w sobote kolo poludnia
    pewnie bedzie tam z 10 km korek od strony Szczecina, nie mam pomyslu jak
    to ominac, moze jakimis lokalnymi drozkami.

  • 4. Data: 2010-07-26 20:47:17
    Temat: Re: Krakow->Ko?obrzeg
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jul 2010 17:44:16 +0200, omega_fan wrote:
> [...]
    >w Pyrzycach na pierwszym rondzie w lewo droga [122] do nowego odcinka
    >S3, S3 do A6, Goleniów, potem [6] przez Nowogard i potem [162] do

    Pomysl niby dobry ale jednak spore kolo sie robi.
    Watpie zebys cos na tym zyskal.

    J.

  • 5. Data: 2010-07-26 21:06:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:44:16 +0200, omega_fan napisał(a):

    >Jedyny slaby punkt to Nowogard, w sobote kolo poludnia
    > pewnie bedzie tam z 10 km korek od strony Szczecina, nie mam pomyslu jak
    > to ominac, moze jakimis lokalnymi drozkami.

    Na szczescie pytajacy planuje start w sobote rano, wiec szanse, zeby na
    poludnie zdazyc do Goleniowa, ma niewielkie :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-07-26 23:11:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ja bym jechal tak:
    > Krakow -> Legnica A4
    > Legnica -> Lubin -> Zielona Góra -> Gorzów Wlkp -> Pyrzyce [3], potem
    > w Pyrzycach na pierwszym rondzie w lewo droga [122] do nowego odcinka
    Raczej na drugim rondzie w lewo, na pierwszym rondzie w lewo, to jest,
    zdaje się doga na Krajnik Dolny.

> [...]
    > pewnie bedzie tam z 10 km korek od strony Szczecina, nie mam pomyslu jak
    > to ominac, moze jakimis lokalnymi drozkami.
    Żeby ominąć ten cały młyn między Szczecinem/Goleniowem a Nowogardem,
    można pojechać na wyżej wspomnianym, drugim rondzie w Pyrzycach, prosto,
    drogą na Stargard Szczeciński. Potem też trzeba zaliczyć Nowogard, ale z
    innej strony i jakby nie patrzeć z mniej zatłoczonej
    drogi.
    Jeżdżę tą trasą często i ostatnio w Nowogardzie nie działała kilka razy
    sygnalizacja świetlna, korki były z każdej strony, od strony Goleniowa,
    Golczewa i Płotów, a właśnie od strony Stargardu był w miarę mały ruch,
    no i od tej strony łatwiej przejechać te skrzyżowania z wyłączona
    sygnalizacją.
    Można też z Krakowa ryzykować trasę przez Poznań, czasami zdarza się
    przejechać Poznań w sobotę czy niedzielę dość gładko.
    Dalej do wyboru, Trzcianka-Wałcz-Połczyn Zdrój-Białogard-Kołobrzeg lub
    Piła-Szczecinek-Koszalin-Kołobrzeg.

    Której dogi by nie wybrał, łatwo nie będzie, jest sezon i każda z tras
    jest przeładowana.

  • 7. Data: 2010-07-27 00:05:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 26.07.2010 20:47, J.F. pisze:

    Heh, w taką samą trasę wybieram się także w najbliższą sobotę, ale
    późnym wieczorem.

    Jechałem tak w poprzednim roku i byłem całkiem zadowolony. Oczywiście
    pomijając nowy odcinek S3 ;-) Warto nim jechać zamiast starą trójką z
    Pyrzyc? To chyba jakieś 18 kilometrów więcej, na pewno bezpieczniej, ale
    czy krócej?

    > Pomysl niby dobry ale jednak spore kolo sie robi.
    > Watpie zebys cos na tym zyskal.

    Hm, według maps.google.com trasa z Wrocławia przez Poznań to 733km i
    10h, a przez Gorzów to 768km (+35km) i 9h38m (-22 minuty). Uwzględniając
    "nową" S3, będzie to ok. 786km (Google jeszcze "nie wie" o nowym odcinku
    S3). Wydaje mi się, że trójka jest dużo wygodniejsza niż piątka.

    Marek

  • 8. Data: 2010-07-27 00:09:32
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 26.07.2010 23:11, nadir pisze:

    > Raczej na drugim rondzie w lewo, na pierwszym rondzie w lewo, to jest,
    > zdaje się doga na Krajnik Dolny.

    Tak, i właśnie o nią chodzi.

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,7935402,P
    ierwszy_odcinek_S3___ekspresem_do_Pyrzyc.html

    Po ośmiu kilometrach drogi wojewódzkiej 122 jest wjazd na nowy odcinek
    S3 prowadzący aż do A6.

    Marek

  • 9. Data: 2010-07-27 08:16:26
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    MarekM wrote:
> [...]
    > "nową" S3, będzie to ok. 786km (Google jeszcze "nie wie" o nowym odcinku
    > S3). Wydaje mi się, że trójka jest dużo wygodniejsza niż piątka.

    Powiem tak: raz jechalem przez Poznan i Pile (DK 11) w szczycie sezonu -
    nigdy wiecej.

    Co do S3, to zalezy. Jezeli np. jedzie sie w nocy albo ogolnie o jakiejs
    porze, kiedy ruch jest maly - to nie warto. Natomiast w sobote, w dzien,
    kiedy pol Polski wali nad morze, zdecydowanie warto. Przez te 30 km
    lecisz 130, mijajac po drodze 2-3 samochody. Wielki odpoczynek
    psychiczny, poza tym wjezdza sie od razu na A6, omijajac wiecznie
    zakorkowany wjazd do Szczecina z DK 3.

  • 10. Data: 2010-07-27 09:49:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    > Hm, według maps.google.com trasa z Wrocławia przez Poznań to
    > 733km i 10h, a przez Gorzów to 768km (+35km) i 9h38m (-22
    > minuty). Uwzględniając

    GP Mapa mi podpowiada ze przez Goleniow to jednak bedzie 58 km
    dalej.

    No moze i racja - jak pojedziesz prosto za pol godziny bedziesz w
    Legnicy, a jak skrecisz, to po pol godziny moze przejedziesz przez
    Wroclaw a moze nie.
    Po czym w obu wariantach zostanie okolo 420km.

    >Wydaje mi się, że trójka jest dużo wygodniejsza niż piątka.

    Ogolnie tak, ale i ona z rzadka ma 4 pasy, wiec jak sie zakorkuje
    to pojedziesz 70.

    Na piatce roboty az do Trzebnicy, mozna ominac przez Oborniki,
    potem przejazd przez Poznan - ktory ponoc tez mozna ominac.

    J.