  • 1. Data: 2010-07-26 12:41:05
    Temat: Klima raz jeszcze
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    Witam,

    Czy mozecie poradzic jak toto uzyc w Alhambrze 2001?
    A moze lepiej wogole nie uzywac takich 3 w 1?
    http://img843.imageshack.us/img843/7632/screenshot20
    100726at113.png
    Jak by nie bylo - dzieki za sugestie
    --
    go!

  • 2. Data: 2010-07-26 16:08:54
    Temat: Re: Klima raz jeszcze
    Od: "Menios" <m...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=B_XkaAHvgM0

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > Czy mozecie poradzic jak toto uzyc w Alhambrze 2001?
    > A moze lepiej wogole nie uzywac takich 3 w 1?
> [...]

    Tu masz poradnik
    http://www.youtube.com/watch?v=B_XkaAHvgM0

  • 3. Data: 2010-07-27 14:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Menios" <m...@w...pl> wrote in message
    > http://www.youtube.com/watch?v=B_XkaAHvgM0

    Złe wideo bo nie uczy że napełniać trzeba tylko wtedy
    gdy pomiar ciśnienia rzeczywiście wykaże niskie ciśnienie
    czyli ubytek chłodziwa.

  • 4. Data: 2010-07-27 15:31:54
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "go!" <g...@g...nospam.us> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy mozecie poradzic jak toto uzyc w Alhambrze 2001?
    > A moze lepiej wogole nie uzywac takich 3 w 1?
> [...]

    Uzylem raz i nie polecam. Relatywnie drogie (w UK jakies 40 funtów), podczas
    gdy w warsztacie ceny zaczynają się od 50.
    Podczas nabijania były jakies hocki-klocki typu zwieranie kabelków, zeby
    ruszyć kompresor i dalej tłoczyć chłodziwo (zatrzymywał się po dwu sekundach
    i uniemozliwal dalsze nabijanie)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-27 17:16:01
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 27/07/2010 14:31, hants wrote:

> [...]
    > ruszyć kompresor i dalej tłoczyć chłodziwo (zatrzymywał się po dwu
    > sekundach i uniemozliwal dalsze nabijanie)

    Na filmie chyba na chodzacym silniku i wlaczonej klimie nabijaja

  • 6. Data: 2010-07-28 03:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "hants" <m...@h...pl> wrote in message news:4c4edfc4@news.home.net.pl...
    > Podczas nabijania były jakies hocki-klocki typu zwieranie kabelków, zeby
    > ruszyć kompresor i dalej tłoczyć chłodziwo (zatrzymywał się po dwu
    > sekundach i uniemozliwal dalsze nabijanie)

    ??? A dlaczego zatrzymanie kompresora uniemożliwiało nabijanie?
    Może byłeś zbyt mało cierpliwy?

  • 7. Data: 2010-07-29 21:35:40
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Czy mozecie poradzic jak toto uzyc w Alhambrze 2001?
    > A moze lepiej wogole nie uzywac takich 3 w 1?

    Osobiście jestem sceptyczny do tego typu wynalazków.
    Skoro ucieka czynnik to znaczy, ze jest nieszczelność. Jeżeli jest
    nieszczelność to trzeba ją usunąć. W profesjonalnym warsztacie nabijają
    czynnikiem i płynem fluoroscencyjnym. Po podświetleniu lampą ultrafioletową
    idealnie widać wszelkie wycieki. Co wtedy ? Wypuszczasz cały czynnik i
    kupujesz nową puszkę. W warsztacie zaś maszyna ściąga i odzyskuje czynnik,
    mechanik naprawia nieszczelność i ponownie napełnia instalację. Maszyna
    kolejny raz sprawdza szczelność. W przypadku takiej puszki po prostu robi
    się "strzał w ciemno". Jeżeli nieszczelność była duża to do instalacji mogło
    się dostać powietrze, a wtedy trzeba wytworzyć próżnię, aby ponownie nabić
    instalację.
    Jak dla mnie to szkoda kasy. Wolę podjechać do warsztatu, który zrobi to
    dobrze i bez problemów. Sprawdzi, uszczelni, wymieni uszczelki jeżeli jest
    to potrzebne i zajmie to pół godziny maksimum.