  • 101. Data: 2005-01-07 17:48:24
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Łukasz Morawski <l...@S...bezczelny.net>

    Slawek 'IDEall' Fydryk wrote:

    > Znaczy malo widziales.

    Widocznie na prądniku nie kradną :)
    być może katalisty cisko słabo się sprzedają:)
    swoją drogą to też pewnego rodzaju zawód. Switch D-link czy wspaniały
    palnet 8 portowy już ich nie interesują. Nowe są zbyt tanie. Nauczyli
    się odróżniać sprzęt drogi od niedrogiego :))

    a na sprzęt hydrualiczny, podnośnik samochodowy nie ma mocnych. Widzałem
    to i owo... i powiem jedno, dla chcącego nic trudnego, szczególnie dla
    polaka.

    Pozdrawiam
    Łukasz Morawski

  • 102. Data: 2005-01-07 18:12:37
    Od: GL <l...@v...krakow.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 13:09:20 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał:

    > No to może podaj jakiś przykład sieci, która ma ponad 100 ludzi i nigdy
    > tam niczego nie ukradziono.

    No to podaje JA! ponad 250 kompow i przypadek jeden (strata ok 130zl) na
    ponad 5 lat. A net dziala tak, ze wieele sieci osiedlowych moze
    pozazdroscic. Inicjatywa niekomercyjna tak dla informacji.

    i specjalnie wycialem podpis i nie powiem gdzie to ;-P

    greg

  • 103. Data: 2005-01-07 18:57:19
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 19:12:37 +0100 I had a dream that GL
    <l...@v...krakow.pl> wrote:
    > No to podaje JA! ponad 250 kompow i przypadek jeden (strata ok 130zl) na
    > ponad 5 lat. A net dziala tak, ze wieele sieci osiedlowych moze
    > pozazdroscic. Inicjatywa niekomercyjna tak dla informacji.

    A jest tam jakiś switch poza mieszkaniem? Bo jak macie cały sprzęt w
    prywatnych mieszkaniach, to jest to ehm... nie będę brzydko mówił ;)

    > i specjalnie wycialem podpis i nie powiem gdzie to ;-P

    No rzeczywiście. Nadajesz z adresu IP 213.199.205.196, który jest w
    sieci biezanow.net. Ukrywasz się znakomicie ;-P

  • 104. Data: 2005-01-07 18:58:14
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 18:40:27 +0100 I had a dream that Łukasz Morawski
    <l...@S...bezczelny.net> wrote:
    > Dlaczego nie? robisz otwór w betonie wielkości switcha, wkładasz ->
    > trochę betonu i po sprawie:)
    > Tylko na drugi dzień przestaje działać, przychodzisz na miejsce a tam
    > bloku nie ma -> ukradli cały, tak na wszelki wypadek. Nie wiedzieli
    > gdzie jest urządzenie :)

    Wiesz, widziałem niezniszczalne skrzynki na sporej ilości potężnych
    dybli w ścianie. I dyble wyszły z kawałkami cegieł. Dla polaczka nic
    trudnego.

  • 105. Data: 2005-01-07 19:28:09
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> napisał(a):

    > A jest tam jakiś switch poza mieszkaniem? Bo jak macie cały sprzęt w
    > prywatnych mieszkaniach, to jest to ehm... nie będę brzydko mówił ;)

    U mnie jeszcze nic nie zginelo, a mija 7 lat dzialania sieci. Sprzet w
    skrzynkach, na poddaszach i innych dziwnych miejscach. Ale nie w
    mieszkaniach.

    Catalysty tez mamy. Ale te juz nie w skrzynkach :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 106. Data: 2005-01-07 19:28:59
    Od: Łukasz Morawski <l...@c...bezczelny.net>

    isUżytkownik GL napisał:

> [...]
    > pozazdroscic. Inicjatywa niekomercyjna tak dla informacji.
    >
    > i specjalnie wycialem podpis i nie powiem gdzie to ;-P

    Grzegorzu lewa strona biezanowa nowego. Siec biezanow.net. Lacze od
    TKTELEKOM do niedawna Frame/Relay z TPSA. Zalozone stowarzyszenie.
    Nigdys Landrynka i Biezanow NET. Serwer postawiony z samba, sciepa ludzi
    na duze dyski = duzo filmow.
    Pierwsze lacze z lamy. Jest wszystko w dziale historia :)

    Widocznie regularnie chodzicie za ulice do kosciola sie pomodlic o ten
    sprzet:))

    Pozdrawiam
    Lukasz Morawski

  • 107. Data: 2005-01-07 19:30:23
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Łukasz Morawski napisał:

    > Widocznie na prądniku nie kradną :)

    A ja nie pisalem akurat _tylko_ o pradniku.

    > Switch D-link czy wspaniały palnet 8 portowy już ich nie interesują.

    A to nie wiem, nie uzywam.
    --
    jkr

  • 108. Data: 2005-01-07 19:33:21
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Grzegorz Janoszka napisał:

    > Eh, sprawdź wątek. Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    > switche Calalyst? Eh...

    Bez sprawdzania watku, widac, ze teraz zaczynasz odwracac kota....
    -------

  • 109. Data: 2005-01-07 19:34:02
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

  • 110. Data: 2005-01-07 19:44:22
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Sam sobie napisałem:
    > A ja nie pisalem akurat _tylko_ o pradniku.

    Wlasciwie to mozna przyjac, ze w ogole nie pisalem o pradniku. Nie miesci
    sie w limicie >100.

    --
    jkr