  • 91. Data: 2005-01-06 15:39:01
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005 15:03:04 +0000 (UTC) I had a dream that Tomasz Paszkowski
    <a...@S...net> wrote:
    > kupić sprzęt, który to potrafi. od tyle.

    No rzeczywiście odrobina. Eh, widzę, że sieci osiedlowej to na oczy
    chyba nie widziałeś, a w szczególności rozwalonych, czy wyrwanych ze
    ściany razem z kawałkami cegieł przy dyblach, skrzynek ze switchami,
    drzwi pociętych szlifierkami czy pilarkami itp itp.

  • 92. Data: 2005-01-06 15:40:00
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <crjkqi$b4h$1@opal.futuro.pl> (cuthere)lukasz napisał(a):

    > wsadzic go na blok i za chwile przyjda po niego z nozycami
    > hydraulicznymi :)) lub swoje zabierze burza w lecie :)) wysmienity pomysl.
    >
    > Abonament dla klienta 260 zl w ASK :)

    Ja tylko pisałem, że jak się chce to można zrobić bezpieczny ethernet. Nie
    pisałem, że to jest rozwiązanie dla ASK.

    TP

  • 93. Data: 2005-01-06 16:37:39
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Grzegorz Janoszka napisał:

> [...]
    > ściany razem z kawałkami cegieł przy dyblach, skrzynek ze switchami,
    > drzwi pociętych szlifierkami czy pilarkami itp itp.

    A Ty widziales _tylko_ takie?
    --
    jkr

  • 94. Data: 2005-01-07 09:36:51
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Thu, 06 Jan 2005 17:37:39 +0100 I had a dream that Slawek 'IDEall' Fydryk
    <s...@g...invalid> wrote:
    > A Ty widziales _tylko_ takie?

    Nie widziałem sieci osiedlowej, w której by nie istniał problem
    kradzieży sprzętu.

  • 95. Data: 2005-01-07 11:38:51
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Grzegorz Janoszka napisał:

    > Nie widziałem sieci osiedlowej, w której by nie istniał problem
    > kradzieży sprzętu.

    Znaczy malo widziales.

    --
    jkr

  • 96. Data: 2005-01-07 13:09:20
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 12:38:51 +0100 I had a dream that Slawek 'IDEall' Fydryk
    <s...@g...invalid> wrote:
    > Znaczy malo widziales.

    No to może podaj jakiś przykład sieci, która ma ponad 100 ludzi i nigdy
    tam niczego nie ukradziono.

  • 97. Data: 2005-01-07 13:15:48
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Grzegorz Janoszka napisał:

    > No to może podaj jakiś przykład sieci, która ma ponad 100 ludzi i nigdy
    > tam niczego nie ukradziono.

    od NIGDY do PROBLEM KRADZIEZY jest jeszcze pewna droga. Znam takie sieci,
    podawal ich nie bede - Nie widze potrzeby. Jedna kradziez lub dwie w
    rpzeciagu kilku lat to nie jest problem kradziezy. Mieszkania sie czesciej
    okrada.

    --
    jkr

  • 98. Data: 2005-01-07 13:33:55
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> w artykule
    .edu.pl> pisze:

    > No to może podaj jakiś przykład sieci, która ma ponad 100 ludzi i nigdy
    > tam niczego nie ukradziono.

    A niecałe 100 ludzi, za to ponad 100 komputerów może być?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 99. Data: 2005-01-07 15:33:27
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005 14:33:55 +0100 I had a dream that Andrzej P. Wozniak
    <u...@f...onet.pl> wrote:
    > A niecałe 100 ludzi, za to ponad 100 komputerów może być?

    Eh, sprawdź wątek. Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    switche Calalyst? Eh...

  • 100. Data: 2005-01-07 17:40:27
    Od: Łukasz Morawski <l...@S...bezczelny.net>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Eh, sprawdź wątek. Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    > switche Calalyst? Eh...

    Dlaczego nie? robisz otwór w betonie wielkości switcha, wkładasz ->
    trochę betonu i po sprawie:)

    Tylko na drugi dzień przestaje działać, przychodzisz na miejsce a tam
    bloku nie ma -> ukradli cały, tak na wszelki wypadek. Nie wiedzieli
    gdzie jest urządzenie :)