  • 21. Data: 2013-10-31 15:10:19
    Temat: Re: Kranik mechaniczny
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 29-10-2013 14:57, Piotr Klimek pisze:

    > Jest jeszcze jakiś przelew, który powinien przed tym zabezpieczyć. W każdym
    > razie tak to jest rozwiązane w mojej DR-Z.
    Chcialbys :)
    Jak kleknie Ci zaworek to sam zobaczysz jak pieknie paliwo laduje w
    oleju w drz.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 22. Data: 2013-10-31 19:12:58
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Roman Niewiarowski" wrote...

    > Znaczy spieprzony zaworek iglicowy nie wplywa na sprawnosc gaznika ?

    Tu raczej nie o to chodzi. Wniosek z tego jest raczej taki, że nawet
    niespieprzony zaworek iglicowy może czasem puścić paliwo. Cokolwiek
    spowodowało otwarcie zaworka nie było permanentnym uszkodzeniem. Nakręciłem
    jeszcze sporo km zanim sprzedałem tego Savage... bez problemów ze strony
    gaźnika.

    Pozrawiam
    --
    James

  • 23. Data: 2013-11-01 12:27:57
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > To moze zwykly elektrozawor ktory montuja gazownicy?
    >
    > O taki na ten przyklad:
    > http://www.truck-tychy.pl/p/s3/1361002952.jpg
    >
    > Opcjonalnie masz wajche ktora mozesz recznie otworzyc zawor.

    A na kiego takie patenty?

    W milionach innych dziala a tu nagle trzeba dawac zawory i inne druciarskie
    patenty.

    Niech naprawi to co jest popsute w gazniku jesli mu puszcza paliwo.
    A jak nie chce krecic to niech wstawi podcisnieniowy do baku i tyle.

    Tmek