  • 31. Data: 2014-08-31 18:51:37
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:13qjwtsjqtb90.10v6f1mtkhk0c$.dlg@40tude.net...
> [...]
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    > Czyli co - mimo ze obwod zabezpieczony roznicowka, to porazenie
    > okazalo sie smiertelne ? :-)

    Różnicówka nie chroni przed porażeniem w obwodzie faza - człowiek (mysz) -
    neutralny. Nie ma wtedy różnicy prądu pomiędzy przewodami L i N.
    Zabezpiecza tylko przed porażeniem przy przepływie prądu faza - człowiek -
    ziemia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2014-08-31 18:53:12
    Od: Eryk <3...@w...pl>

    Roman podziwiam Twoją cierpliwość w tłumaczeniu ludziom rzeczy
    oczywistych :)

  • 33. Data: 2014-08-31 18:54:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 18:51:37 +0200, yabba napisał(a):
> [...]
    > neutralny. Nie ma wtedy różnicy prądu pomiędzy przewodami L i N.
    > Zabezpiecza tylko przed porażeniem przy przepływie prądu faza - człowiek -

    Ale w tym przypadku RoMan roznicowke chwali, znaczy sie ona
    zadzialala.
    A mimo zadzialania mysz nie zyje ...

    J.

  • 34. Data: 2014-08-31 19:03:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Eryk,

    Sunday, August 31, 2014, 6:53:12 PM, you wrote:

    > Roman podziwiam Twoją cierpliwość w tłumaczeniu ludziom rzeczy
    > oczywistych :)

    Z jarkiem tak trzeba. Jego trolling mnie bawi ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2014-08-31 19:04:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, August 31, 2014, 6:54:33 PM, you wrote:

    > Ale w tym przypadku RoMan roznicowke chwali, znaczy sie ona
    > zadzialala. A mimo zadzialania mysz nie zyje ...

    Różnicówka ma chronić ludzi a nie myszy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-08-31 19:59:44
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-08-31 11:54, d...@g...com pisze:

    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    > Widze tam ogrodek, w ogrodku dziura w ziemi, pewnie z tej dziury
    > ta mysz.

    Prędzej to korytarz nornicy.

    > Widze tez ostro pocieta reke, zakladam ze nie przez mysz.

    Przekaz obrazkowy ma także opis, ale jak widać dla klikaczy powinno się
    do zdjęcia wkleić jeszcze kota, najlepiej wściekłego ;)

    --
    Michał

  • 37. Data: 2014-08-31 21:39:16
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :) OT - nornice
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Prędzej to korytarz nornicy.

    BTW macie jakieś elektroniczne, sprawdzone sposoby na pozbycie się tego
    g...?
    P.

  • 38. Data: 2014-08-31 23:33:05
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-08-31 21:39, Przemek pisze:

    > BTW macie jakieś elektroniczne, sprawdzone sposoby na pozbycie się tego
    > g...?
    > P.

    Może wystarczy wzorować się na RoManie ;)

    --
    Michał

  • 39. Data: 2014-08-31 23:47:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Nie sądzę, żeby to było możliwe. Wykonanie rozłącznika, w którym jeden
    > styk jest wyłączany później (i włączany wcześniej) jest banalnie
    > proste.

    Dokładnie. Nawet są na to normy, które każda różnicówka musi spełniać.

  • 40. Data: 2014-08-31 23:47:49
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:

    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    > Gratuluję partactwa polegającego na montowaniu jedynej różnicówki na
    > cały dom. Zapewne jedyna i do tego trójfazowa.

    Oszczędności, oszczędności, wykonamy po taniości...

    Ja wiem, ty wiesz - ale weź i wytłumacz to klientowi że koniecznie chce
    sobie kuku zrobić...

    Nasze dobre, staropolskie "jakoś to będzie"!