  • 41. Data: 2016-02-08 15:10:04
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Feb 2016 00:15:57 -0800 (PST), Bolko

    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.

    Trafił swój na swego. :P
    Polecam naklejki "Jestem miszczem lewego pasa".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2016-02-10 07:52:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2016 00:15:57 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Wczoraj wracałem A4
    > Deszcz
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.
    >
    > A ja akurat potrzebuje tył auta polakierować (w lato uszkodziłem).
    >
    > Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    > Potrzebuje hasło na naklejkę:
    > coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować potrzebuje.

    Po co hasło ?
    Zaciągasz ręczny i lakierujesz :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 43. Data: 2016-02-10 07:57:57
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 09:15, Bolko pisze:
> [...]
    > Potrzebuje hasło na naklejkę:
    > coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować potrzebuje.

    Miałem już dzisiaj przyjemność jechać za kilkunastoma takimi co nie
    mogli zjechać i wymyśliłem dwa pasujące idealnie:

    "jadę lewym bo jestem pizdą"
    "uwaga! debil na pokładzie"

  • 44. Data: 2016-02-10 08:47:47
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-02-10 o 07:57, ww pisze:
    > mogli zjechać i wymyśliłem dwa pasujące idealnie:
    >
    > "jadę lewym bo jestem pizdą"
    > "uwaga! debil na pokładzie"

    Super! Jak sobie zamontujesz to wrzuć fotkę ;)

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2016-02-11 08:37:05
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-10 o 08:47, Miroo pisze:

    > Super! Jak sobie zamontujesz to wrzuć fotkę ;)

    Mam kolejne : "wlokę się lewym pasem bo jestem głupim kutasem".

    Śmiało możesz korzystać.

  • 46. Data: 2016-02-11 09:04:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Moja żona często lata do Monachium.
    >A potem musi jeszcze autostradą do Ulm jakieś 100+ km.
    >I nie jest jakimś piratem drogowym ale zdarza się jej wyprzedać lewym
    >pasem.
    >Jej opinia : inny świat.

    >Ale my w Polsce autostrady mamy od kilku lat,
    >trzeb trochę czasu żeby młodzi się wymuszmieli.

    Ale wiesz ze w germanowie za samo podjechanie jest mandat a za miganie
    drugi?

  • 47. Data: 2016-02-11 09:11:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    >"wlokę się lewym pasem bo jestem głupim kutasem".

    Trzy w jednym? Jak dajesz radę być pizdą i głupim kutasem jednocześnie?

  • 48. Data: 2016-02-11 09:12:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Od dawna jest dostępne "Stuknij a my stukniemy ciebie" albo
    >"Nie tak blisko, ledwo się znamy"

    "Wali ci z japy"

  • 49. Data: 2016-02-12 23:18:37
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 14:53:28 UTC+1 użytkownik Tom N napisał:

    > Trza było zjechać na MOP, wcześniej dzwoniąc na 112 - no chyba, że masz
    > alergie na niebieskich.

    Widziales w praktyce cos takiego bo ja nie...i co niby mialoby sie stac post factum?
    Zjedzie na MOP za Toba i co? Beedziesz ryzykowal wiekszego od siebie? Zanim
    przyjedzie 112 to beda Cie zdrapywac z kostki.
    Bohaterstwo tak, ale jak wiesz, ze bedziesz gora.
    --
    Dman-666

  • 50. Data: 2016-02-12 23:21:55
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 20:21:44 UTC+1 użytkownik Przemyslaw P. napisał:

    > Mistrzu, a w deszczu nie działają spryski, czy co? Poza tym, nawet w sporym
    deszczu, ilość płynu z 8-miu dysz zostawia za autem sporą mgłę i następne auto jadące
    bezpośrednio za zderzakiem musi zwolnić. I wiesz, jak ktoś mi siada 30cm za
    zderzakiem, wali długimi, czy co tam ma pod ręką, to jakoś mi to wisi, co on sobie
    myśli. A mnie zawsze może ptak nasrać na szybę i chce mieć ją czystą tu i teraz.
    Niech trzyma bezpieczną odległość i pozwoli dokończyć manewr wyprzedzania. Nie jestem
    przyspawany do lewego pasa i normalnie zjeżdżam na prawy, po wyprzedzeniu. Potrafię
    przyspieszyć, kiedy widzę, że nadjeżdża szybsze auto, ale czasem nie da się tego
    przewidzieć, lub trafi się kolumna tirów.

    w deszczu nie dziala ten patent..przestan bajdurzyc :-P
    --
    Dman-666