  • 1. Data: 2016-02-03 21:25:01
    Temat: Re: Cud we Wroclawiu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.02.2016 16:20, J.F. wrote:

    > Jak donosi radio i miejska komenda policji w 4-tym kwartale 2015 bylo 8%
    > mniej wypadkow niz w analogicznym kwartale rok wczesniej.
    >
    > Kwartal ten byl znamienny tym, ze SM przestala uzywac swoich fotoradarow
    > i pilnowac predkosci na ulicach miasta :-)

    Myślę, że przeceniasz wpływ fotopstryczków na bezpieczeństwo;)

    Shrek.

  • 2. Data: 2016-02-07 22:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2016 21:25:01 +0100, Shrek napisał(a):

    > Myślę, że przeceniasz wpływ fotopstryczków na bezpieczeństwo;)

    To nie ja :-)

    Ale jest i drugi cud - zla jakosc powietrza juz nie jest wina glownie
    tych blachosmrodow, tylko tych niedobrych obywateli, co pala smieciami
    i weglem.

    P.S. ktos rozumie, o co z ty ogrzewaniem chodzi ?
    Putin lobbuje, PO lobbuje, Unia lobbuje ?

    J.