  • 11. Data: 2012-02-16 10:42:09
    Temat: Re: Książki z podstaw elektroniki
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.02.2012 21:03, identifikator: 20040501 pisze:

    > widziałeś na przykład książki o rezonatorach kwarcowych? czego z nich
    > się można nauczyć?
    Jak projektować układy elektroniczne.

    > widziałeś książki o generatorach?
    Są do łatwego znalezienia w sieci świetne noty aplikacyjne to opisujące,
    razem z równaniami pozwalającymi wyznaczyć różne parametry. Ale nie ma
    ani jednego powodu, żeby Ci je podać, skoro sam nie jesteś w stanie znaleźć.

    > widziałeś książki o
    > wzmacniaczach m.cz.?
    Jedna z wymienionych wcześniej zawiera taki dział.

    > wymień jakąś której nie znam ;o)))

    Takie żałosne zagrania psychologiczne są tylko żałosne ;)

    Michoo

  • 12. Data: 2012-02-17 06:35:42
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "R" <...@n...spam> wrote in message
    > Witam
    >
    > Jakie możecie polecić książki z podstaw elektroniki?
    > Coś w rodzaju "Elektroniki dla bystrzaków", ale pisane trochę
    > poważniejszym językiem i najchętniej polskich autorów.

    A ile masz lat i do króre klasy chodzisz ?

  • 13. Data: 2012-02-17 08:28:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie tylko na tej grupie, niestety. Kiedyś śmiecił tez na Elektrodzie.

    Ty namierzalski, zapisz się do PO albo w ogóle wyjedź do Wolnej Wspólnoty...

  • 14. Data: 2012-02-17 14:33:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ani jednego powodu, żeby Ci je podać, skoro sam nie jesteś w stanie
    > znaleźć.

    tym niemniej jakbyś kiedyś zmienił zdanie, to możesz podesłać linki...

  • 15. Data: 2012-02-17 14:35:27
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja się napaliłem na serię "Układy tranzystorowe" tytuły są malina, ale
    zawartością to się srogo zawiodłem...

  • 16. Data: 2012-02-24 18:10:05
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Marek" <n...@e...spammer_stop> napisał w wiadomości
    > Przeglądałem "Wyprawy w świat elektroniki" i wydawała się ciekawa jak na
    > początek.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    Czy te "Wyprawy w świat elektroniki" są w kolorze, tak jak "ośla łączka"
    drukowana w EdW?
    R.

  • 17. Data: 2012-02-24 22:46:49
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Użytkownik "R" <...@n...spam>

    > Czy te "Wyprawy w świat elektroniki" są w kolorze, tak jak "ośla łączka"
    > drukowana w EdW?

    Tak są w kolorze i z dość dokładnymi zdjęciami i schematami.

    Pozdrawiam
    Marek