  • 1. Data: 2009-08-28 16:50:03
    Temat: Ksziaka do sciagnuecia: Denotational Semantics
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Denotational Semantics: A Methodology for Language Development
    David Schmidt, Kansas State University

    ze strony autora

    http://people.cis.ksu.edu/~schmidt/text/densem.html

    A.L.

  • 2. Data: 2009-08-28 19:14:53
    Od: Jan Górski <j...@g...com>

    On 28 Sie, 18:50, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Denotational Semantics: A Methodology for Language Development
> [...]

    Fajnie, że podajesz czasem książki do ściągnięcia, ale one są
    zazwyczaj mocno specjalistyczne. Jakbyś wpadł na coś mniej
    zaawansowanego, to dodaj proszę post. Ode mnie, znalezione w sieci :

    http://www.avaxhome.ws

    Tu jest bardzo dużo. Przykład :

    http://www.avaxhome.ws/search?category_id=5&sort=dat
    e_desc&q=programming