  • 1. Data: 2009-08-24 18:45:19
    Temat: praca zdalna dla firm z zagranicy
    Od: banan <b...@g...pl>

    Witam

    Chciałbym zacząć pracować zdalnie, myślę że wariant pracy dla firmy z
    zagranicy jest bardziej opłacalny niż dla firmy z Polski. Jednak nie
    wiem gdzie szukać takich ofert pracy. Czy znacie serwisy z ofertami
    pracy zdalnej? Czy ktoś z Was pracuje w ten sposób i może się
    podzielić wrażeniami?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-25 08:24:32
    Temat: Re: praca zdalna dla firm z zagranicy
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    monster.com
    dice.com

    Pzdr.

  • 3. Data: 2009-08-25 11:11:23
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "banan" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Chciałbym zacząć pracować zdalnie, myślę że wariant pracy dla firmy z
    > zagranicy jest bardziej opłacalny niż dla firmy z Polski.

    Może być, ale nie musi!

    http://www.google.co.uk/search?q=freelancer

    http://en.wikipedia.org/wiki/Freelance_marketplace

    > Czy ktoś z Was pracuje w ten sposób i może się
    > podzielić wrażeniami?

    Archiwum nie gryzie!

    "rozliczanie czasu pracy programista (praca zdalna)"
    http://groups.google.com/group/pl.comp.programming/b
    rowse_thread/thread/b22eb973c156bf0e

    "Programista, praca zdalna czy warto? "
    http://groups.google.com/group/pl.comp.programming/b