  • 1. Data: 2015-05-14 12:18:53
    Temat: Kto decyduje o podnoszeniu prędkości ?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest sobie mini autostrada w Krakowie.
    Na końcu tej mini autostrady stali często policjanci.
    Jakiś czas temu podnieśli prędkość dozwoloną z 50 na 60.
    Policjanci którzy tam mieli "łatwe" pieniądze zniknęli
    - zawsze to była tylko kwestia czasu.
    Pytanie kto im utrudnia robotę?
    I czy naprawdę podniesienie o 10 km/h
    ograniczenia aż tak im utrudniło pracę?

  • 2. Data: 2015-05-14 19:52:36
    Temat: Re: Kto decyduje o podnoszeniu prędkości ?
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 14.05.2015 o 12:18, Bolko pisze:
    > Jest sobie mini autostrada w Krakowie.
    > Na końcu tej mini autostrady stali często policjanci.
    > Jakiś czas temu podnieśli prędkość dozwoloną z 50 na 60.

    Na mini autostradach to jest 80 (jak np. na Bora- tfu! Komorowskiego).
    O ktorej ulicy mowisz?

  • 3. Data: 2015-05-14 19:59:43
    Od: <5...@8...195943.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

    > Na mini autostradach to jest 80 (jak np. na Bora- tfu! Komorowskiego).

    Musisz, ciulu jeden, polity(kier)ować na pms?

    > O ktorej ulicy mowisz?

    O jakim 80 na Bora-Komorowskiego piszesz?

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-05-14 20:03:28
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 14.05.2015 o 19:59, (Tom N) pisze:

    > O jakim 80 na Bora-Komorowskiego piszesz?

    O tym, ktore tam obowiazuje.

  • 5. Data: 2015-05-14 20:11:04
    Od: <9...@...201104.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

    > O tym, ktore tam obowiazuje.

    Pokażesz znak? [1]

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-05-14 20:15:39
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 14.05.2015 o 20:11, (Tom N) pisze:

    > Pokażesz znak? [1]

    Przejedz sie i zobacz. Czasem warto popatrzec na znaki.

  • 7. Data: 2015-05-14 20:19:28
    Od: <2...@1...201928.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

    > Przejedz sie i zobacz. Czasem warto popatrzec na znaki.

    Mam jechać 300km, żeby (nie) zobaczyć...

    Pokażesz, czy wycofujesz się rakiem?

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2015-05-14 20:24:39
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 14.05.2015 o 20:19, (Tom N) pisze:

    > Mam jechać 300km, żeby (nie) zobaczyć...

    To co bredzisz jak nie wiesz? Jezdze tamtedy codziennie.

    > Pokażesz, czy wycofujesz się rakiem?

    https://www.google.pl/maps/@50.085778,19.979943,3a,7
    5y,82.62h,80.24t/data=!3m4!1e1!3m2!1sF5uqXSBxgy8bLJL
    uryf4uQ!2e0?hl=pl

    Zebys sie nie zesral :D

  • 9. Data: 2015-05-14 20:50:30
    Od: <7...@2...205030.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

> [...]
    > https://www.google.pl/maps/@50.085778,19.979943,3a,7
    5y,82.62h,80.24t/data=!3m4!1e1!3m2!1sF5uqXSBxgy8bLJL

    No i masz, najpierw na PMS zaczął uprawiać politykę, a następnie dzieli sie
    swoimi problemami analnymi -- widzisz gdzieś w załączonych cytatach
    odniesienie do miasta? Skoro nie widzisz, to zgadnij jakie to miasto...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2015-05-14 20:54:31
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 14.05.2015 o 20:50, (Tom N) pisze:

> [...]
    > swoimi problemami analnymi -- widzisz gdzieś w załączonych cytatach
    > odniesienie do miasta? Skoro nie widzisz, to zgadnij jakie to miasto...

    Masz cos z glowa czy z tylko z oczami?

    "