  • 21. Data: 2015-05-16 22:24:30
    Temat: Re: Kto decyduje o podnoszeniu prędkości ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 11:46, (Tom N) pisze:

    > Wcześniej politykierowałeś, a teraz dzielisz się swoimi przeżyciami z
    > dzieciństwa. NTG misiu.

    Uważasz ze ta grupa służy tylko do tego abyś robił z siebie idiotę ?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-05-18 10:38:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 12:18, Bolko pisze:
    > Jest sobie mini autostrada w Krakowie.
    > Na końcu tej mini autostrady stali często policjanci.
    > Jakiś czas temu podnieśli prędkość dozwoloną z 50 na 60.
    > Policjanci którzy tam mieli "łatwe" pieniądze zniknęli
    > - zawsze to była tylko kwestia czasu.
    > Pytanie kto im utrudnia robotę?
    > I czy naprawdę podniesienie o 10 km/h
    > ograniczenia aż tak im utrudniło pracę?

    Na DK8 w okolicach Zambrowa gdzie obecnie trwa rozbudowa drogi stoją
    misiaki na ograniczeniu do 50km/h a tuż przed swoim radiowozem, tak z
    10m, stawiają na 3nogu malutki znak ograniczenia do 30km/h i strzygą
    owieczki...

    Lewis

  • 23. Data: 2015-05-19 21:10:24
    Od: <9...@9...211024.invalid> (Tom N)

    RadoslawF w

    > Skoro "N" w "Tom N" jest pełnym imieniem i nazwiskiem

    Jakie założenie

    > to nie wierzę.

    Taki wynik

    > Na pewno ?

    Jak wyżej.
    > Nie jestem anonimowym trollem

    Owszem, jesteś anonimem i jesteś trollem

    > Ty pozostaniesz nikim anonimku bez jaj

    Nawet nie potrafisz "od siebie" napisać, tylko kopiujesz

    > Czyżbym cię w takim razie nie obraził ?

    Patrz początek (założenie)

    > Już się tu przedstawiałem Tomie N.

    Patrz początek (wnioski)

    > Nie doczytałeś

    Oj, zapytaj sie tego swojego wsparcia, czego ty nie doczytałeś anonimku

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2015-05-20 12:50:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-19 o 21:10, (Tom N) pisze:

    > Oj, zapytaj sie tego swojego wsparcia, czego ty nie doczytałeś anonimku

    Jak na razie to jedynym który nie doczytał a potem dorabiał do
    tego idiotyczne teorie jesteś ty zakłamany anonimku.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-05-20 17:20:30
    Od: <9...@6...172030.invalid> (Tom N)

    RadoslawF w

    > W dniu 2015-05-19 o 21:10, (Tom N) pisze:

    Jeszcze raz misiu: ja nie jestem anonimem, w każdej wiadomości wstawiam
    nagłówek X-Name:

    To jak przedstawisz się?

    I kiedy przestaniesz przed znakami przestankowymi stawiać spacje?

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2015-05-20 23:17:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-20 o 17:20, (Tom N) pisze:

    > Jeszcze raz misiu: ja nie jestem anonimem, w każdej wiadomości wstawiam
    > nagłówek X-Name:

    To zacznij je wpisywać w tekście.

    > To jak przedstawisz się?

    Tak, napisałem imię i nazwisko na drzwiach.

    > I kiedy przestaniesz przed znakami przestankowymi stawiać spacje?

    Nie przestane. Trzeba dać szansę idiotom który wygłupili się
    nie doczytując podstawowej informacji w tekście aby mieli
    temat zastępczy. Prawda ?
    Bo tego że nie doczytałeś nazwy miasta i lekceważyłeś osoby
    piszące ci że taka informacja była jeszcze długo nikt nie
    przebije.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-05-21 17:23:49
    Od: <4...@8...172349.invalid> (Tom N)

    RadoslawF w

    > To zacznij je wpisywać w tekście.

    Przeciesz nie jest wpisane w obrazku. Wystarczy minimum inteligencji, której
    tobie wyraźnie brakuje

    > Tak, napisałem imię i nazwisko na drzwiach.

    Drzwi są częścią wiadomości?

    > Nie przestane.

    Kłamiesz bezwstydnie.

    > Pozdrawiam

    A ja nie.

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2015-05-23 20:12:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 17:23, (Tom N) pisze:

    > Przeciesz nie jest wpisane w obrazku. Wystarczy minimum inteligencji, której
    > tobie wyraźnie brakuje

    Obrazków tez nie oglądam. Bo i po co ?

    > Drzwi są częścią wiadomości?

    Są dla ciebie równie widoczne jak dla mnie nagłówek w którym
    podobno wpisałeś swoje dane osobowe.

    > Kłamiesz bezwstydnie.

    Nie kłamię. A ty bezwstydnie chcesz przenieść temat rozmowy
    na bycie lub nie anonimowym.

    > A ja nie.

    Nie dziwie się, brak kultury już wielokrotnie zaprezentowałeś.