  • 1. Data: 2015-05-14 17:37:54
    Temat: To trzeba być żeby nie czuć gazu w samochodzie
    Od: Tom <T...@d...com>

    Niesamowite, wyleczyłem się z gazu

    http://www.liveleak.com/view?i=5c6_1431577040

  • 2. Data: 2015-05-14 17:39:46
    Temat: Re: To trzeba być żeby nie czuć gazu w samochodzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 17:37, Tom pisze:

    > Niesamowite, wyleczyłem się z gazu
    >

    > http://www.liveleak.com/view?i=5c6_1431577040

    W opisie jest, że miała nieszczelny kanister z benzyną.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-14 17:43:04
    Od: Tom <T...@d...com>

    > W opisie jest, że miała nieszczelny kanister z benzyną.

    wiem ale na ruskim forum napisali że nieszczelna instalacja gazowa

  • 4. Data: 2015-05-14 17:43:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 17:43, Tom pisze:

    > wiem ale na ruskim forum napisali

    A, to nie mam pytań ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-14 19:38:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-14 o 17:37, Tom pisze:

    > Niesamowite, wyleczyłem się z gazu
    A ja się pytam, gdzie byli EKOLODZY??
    Jak można dopuścić do takiej emisji CO2, NOx i innych??
    Jacek

  • 6. Data: 2015-05-15 14:32:58
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Tom pisze:

    > Niesamowite, wyleczyłem się z gazu
    >

    > http://www.liveleak.com/view?i=5c6_1431577040

    a ja się wyleczyłem z benzyny, duuuużo więcej było przypadków że benzyna
    się zapaliła i wybuchła - a jak to był gaz to jak widać palił się powoli
    spokojnie i bezpiecznie można było uciec, - a jakby użytkownik od razu
    zakręcił zawór na butli w bagażniku to by się dalej nie paliło od gazu

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-05-18 10:25:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 14:32, cyklista pisze:

> [...]
    > spokojnie i bezpiecznie można było uciec, - a jakby użytkownik od razu
    > zakręcił zawór na butli w bagażniku to by się dalej nie paliło od gazu

    Przecież to rassija, to opary wódki a nie gaz czy benzyna...

    Lewis

  • 8. Data: 2015-05-18 11:27:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-14 o 17:37, Tom pisze:

    > Niesamowite, wyleczyłem się z gazu
    >

    > http://www.liveleak.com/view?i=5c6_1431577040

    Z tego co napisali na englishrussia.com, to były opary benzyny z
    kanistra przewożonego w samochodzie, a nie żaden gaz.

    A ja twierdzę, że najbezpieczniejszy jest olej napędowy. Z pękniętego
    wężyka powrotu wylewał mi się kiedyś olej prosto na gorącą głowicę,
    smierdziało i parowało na biało, ale się nie zapaliło.