  • 1. Data: 2010-09-23 13:56:25
    Temat: Wyłącznik oświetlenia bagażnika w lacetti - gdzie on
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Zauważyłem niedawno, że lampka oświetlająca wnętrze
    bagażnika w moim lacetti hatchback nie gaśnie po zamknięciu
    piątych drzwi, czyli klapy tegoż bagażnika. Niestety
    nie udało mi się znaleźć wyłącznika tej lampki.
    Instrukcja podaje tylko, jaka tam jest żarówka i jak
    się ją wymienia.

    Wyłącznika nie widzę. Sprawdziłem uszczelkę klapy, ale
    i pod nią nie ma wyłącznika. Gdzie on jest? Proszę
    o oświecenie mnie, jeśli ktoś z kolegów znawców
    wie.

    Z szacunkiem,
    Jan

  • 2. Data: 2010-09-23 14:23:52
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    W zamku..

  • 3. Data: 2010-09-23 16:32:34
    Od: Jan <j...@w...pl>

    wchpikus pisze:
    > Witam!
    > W zamku..

    Dziękuję!

    Czyli trzeba rozkręcić. Poproszę o wskazówkę,
    czy rozkręcać dół, czy górę. W zasadzie zamek
    jest w klapie, ale z kolei światło jest bliżej
    dołu, czyli zaczepu. Dużo z tym zachodu?

    Jan

  • 4. Data: 2010-09-23 17:03:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-23 16:32, Jan pisze:

    > Czyli trzeba rozkręcić. Poproszę o wskazówkę,
    > czy rozkręcać dół, czy górę. W zasadzie zamek
    > jest w klapie, ale z kolei światło jest bliżej
    > dołu, czyli zaczepu. Dużo z tym zachodu?

    Za chwilę zadasz pytanie jakim wkrętakiem wykręcić zamek? :)

    Zabierz się do roboty a na pewno sobie poradzisz :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-09-25 09:26:15
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-23 13:56, Jan pisze:
> [...]
    > i pod nią nie ma wyłącznika. Gdzie on jest? Proszę
    > o oświecenie mnie, jeśli ktoś z kolegów znawców

    BTW w Bravie lampka bagażnika świeci się również w przypadku otwarcia
    drzwi nawet jak klapa bagażnika jest zamknięta.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 6. Data: 2010-09-25 21:05:38
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Filip KK pisze:

    > Za chwilę zadasz pytanie jakim wkrętakiem wykręcić zamek? :)
    >
    > Zabierz się do roboty a na pewno sobie poradzisz :)

    Zabrałem się, ale mi się nie powiodło.
    Okazuje się, że do śrub mocujących zamek do
    klapy bagażnika (czyli piątych drzwi) można
    się dostać dopiero po zdjęciu dużej plastikowej
    osłony. Odkręciłem ja cztery plastikowe wkręty
    rozlokowane wzdłuż dolej krawędzi tej osłony,
    ale osłona dalej trzyma. A innych śrubek ani
    zaczepów nie widać.

    Oczywiście mogę zastosować rozwiązanie siłowe,
    bo może tak trzeba. Ale obawiam się, żeby
    czegoś nie ułamać. Dlatego wyjąłem żarówkę
    i tyle. Na zimę lepiej nie tracić prądu w ten
    jałowy sposób.

    Jeśli ktoś z kolegów znawców wie coś więcej
    o tej osłonie, proszę bardzo o podpowiedzi.

    Jan