  • 1. Data: 2010-09-23 08:59:56
    Temat: Ile wazy kolo?
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie wiem
    czy wysylka sie oplaci.

  • 2. Data: 2010-09-23 09:17:26
    Temat: Re: Ile wazy kolo?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    > aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie wiem

    zazwyczaj(*) wiecej niz ten sam zestaw z felga stalowa - wiec zwaz sobie
    swoj obecny zestaw i bedziesz mial wynik

    (*)nie podejzewam, ze chcesz kupic felge ze stopow magnezowych uzywana
    do sportow wyczynowych (==lzejsza)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-23 09:18:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > czy wysylka sie oplaci.
    > Pozdrawiam

    zazwyczaj(*) wiecej niz ten sam zestaw z felga stalowa - wiec zwaz sobie
    swoj obecny zestaw i bedziesz mial wynik 'pi razy oko'

    (*)nie podejrzewam, ze chcesz kupic felge ze stopow magnezowych uzywana

  • 4. Data: 2010-09-23 21:56:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    > aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie wiem
    > czy wysylka sie oplaci.

    coś mi się kołacze że 18-20kg/szt,

    brat

  • 5. Data: 2010-09-24 08:38:51
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 07:59:56 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    > aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie wiem
    > czy wysylka sie oplaci.

    Zadzwoń do firmy kurierskiej i wprost powiedz, że chodzi o przesyłkę koła
    do samochodu osobowego, to oni Ci odpowiedzą, ile będzie kosztować
    przesyłka.
    Niemal na pewno nie będzie ich obchodziło, z czego jest zrobiona felga, i
    ile dokładnie waży.

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-09-24 08:54:52
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 23 Wrz, 08:59, "Krzysztof" <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    > aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie wiem

    8-9kg.

  • 7. Data: 2010-09-24 11:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w
> [...]
    > kosztować
    > przesyłka.
    > Niemal na pewno nie będzie ich obchodziło, z czego jest zrobiona

    Za to dopytac sie o pakowanie - 4 kola kompletne razem .. moga
    przekraczac mozliwosci kuriera :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-09-24 12:12:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BearBag

    > 8-9kg.

    Tyle to prędzej sama opona lub sama felga, a nie jedno i drugie.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-09-24 12:51:04
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 11:52:17 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w
    >
    > Za to dopytac sie o pakowanie - 4 kola kompletne razem .. moga
    > przekraczac mozliwosci kuriera :-)

    Przesyłkę wielkości 4 kół razem to już by trzeba było "zapakować" na
    paletę.

    Tak, czy inaczej - kuriera bardziej będzie interesowała informacja "4 koła
    samochodowe", niż "paczka o wadze x kg".

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-09-24 22:33:38
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Krzysztof dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    > Czy ktos z Was orientuje sie moze, ile wazy srednio opona wraz z felga
    > aluminiowa (195/60/15). Pi razy oko, przymierzam sie do zakupu i nie

    Akurat niedawno kupowałam koła 15 cali, co prawda stalowe felgi, do
    terenowki, to byly 2 paczki po ok.36 kg. Wiec jedno kolo tak 18 kg wychodzi.

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny