  • 1. Data: 2015-11-28 10:54:45
    Temat: Która grafika low profile
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Szukam i nie jestem w stanie znaleźć konkretnej odpowiedzi,
    która z kart graficznych low profile jest najbardziej wydajna,
    jednocześnie przy TDP<35 W i cenie < 150 zł. W tych granicach jest np.
    R7 240 i GT 605 ( używki albo leżaki magazynowe ). A może co innego ?
    Najchętniej pozbyłbym się tego PC w budzie SFF, ale SFF ma swoje zalety :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2015-11-28 17:00:37
    Temat: Re: Która grafika low profile
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 28/11/2015 09:54, PeJot wrote:
    > Czołem. Szukam i nie jestem w stanie znaleźć konkretnej odpowiedzi,
    > która z kart graficznych low profile jest najbardziej wydajna,

    Ale wydajna w czym? DirectX, OpenGL, OpenCL, CUDA?
    Tak czy siak nie spodziewaj się cudów. ;D

    > jednocześnie przy TDP<35 W i cenie < 150 zł. W tych granicach jest np.
    > R7 240 i GT 605 ( używki albo leżaki magazynowe ). A może co innego ?
    > Najchętniej pozbyłbym się tego PC w budzie SFF, ale SFF ma swoje zalety :)

    http://www.geeks3d.com/20090618/graphics-cards-therm
    al-design-power-tdp-database/
    Tu masz listę kart gfx z ich TDP - odsiejesz co ma TDP<35W, sprawdzisz
    czy są modele low-profile i na koniec porównasz sobie wydajność i ceny.

    Ja stojąc przed podobnym problemem, tj. szukałem karty z HDMI
    (koniecznie z dźwiękiem), LP, TDP nie większym niż 25W wybrałem
    AMD/ATI-HD5450.
    Jeśli chodzi o alternatywę ze strony NVidia to był nią model GT610, ale
    odpadł ze względu na wyższe niż wymagane TDP (łapie się w Twoim przedziale).
    Ogólnie masz większy wybór ode mnie bo TDP wyższe o 10W - powodzenia.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2015-11-28 19:58:45
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 17:00, Michal Lukasik pisze:

    > Ale wydajna w czym? DirectX,

    DirecX ( ? ) - od czasu do czasu żeby się dało pograć na tym w starsze
    tytuły.

    > Tak czy siak nie spodziewaj się cudów. ;D

    A to wiem, najchętniej pozbyłbym się tego PC, ale wymagania nie są jakoś
    wygórowane. Jeśli się nie da, dzieciak spędzi mniej czasu na graniu :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2015-11-29 15:29:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 28/11/2015 18:58, PeJot wrote:

    > DirecX ( ? ) - od czasu do czasu żeby się dało pograć na tym w starsze
    > tytuły.

    Czyli ogólna wydajność, żadnych konkretnych wymagań. ;D
    IMO wyboru wielkiego nie ma i najlepszym będzie GT610.

    > A to wiem, najchętniej pozbyłbym się tego PC, ale wymagania nie są jakoś
    > wygórowane. Jeśli się nie da, dzieciak spędzi mniej czasu na graniu :>

    Może zamiast reanimować "trupa" kupić mu konsolę, np. używaną PS3?
    IMO większa frajda z grania na tym niż na GT610.
    --