  • 11. Data: 2009-05-04 17:38:19
    Temat: Re: Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    topek pisze:
    > No to jaka uzywka za okolo 200zl zadowoli sie plikiem CSV, kabel do transferu
    > i soft byl w standardowym wyposazeniu telefonu?

    S68- używka ca 40 zł, soft na wyposażeniu na pewno był,
    jeśli sprzedający zgubił płytkę, na pewno da się z sieci ściągnąć.

    Zadowoli się plikiem CSV i grzecznie zapyta, które kolumny mają
    odpowiadać którym- przenosiłem tak kontakty z ME45. Tudzież
    zsynchronizuje się z Outlookiem (nie sprawdzałem, bo nie używam,
    ale funkcja jest).

    Czy kabel był w zestawie głowy nie dam, na Alledrogo za 5-10 zł.
    Dodatkowo telefon ma bluetooth, więc najpewniej obyłoby się bez kabla
    (nie próbowałem synchronizacji książki, wrzucałem tak tylko obrazki i
    aplikacje javowe,
    ale instrukcja wspomina (str. 33), że MPM działa via kabel lub bluetooth).

    --
    Pozdrawiamy,
    Monika, Dominik i Oliwia (4 VIII 2006).

  • 12. Data: 2009-05-05 11:28:17
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "topek " <t...@N...gazeta.pl> wrote in message

    SE W800i np. po kabelku, blutucie, albo goosync.com