  • 1. Data: 2009-12-11 11:30:39
    Temat: Które DVD+R Dual Layer ?
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Chciałbym na spokojnie kupić płytki do notebooka HP Compaq wyposażonego w nagrywarkę
    DVD+/-RW SuperMulti with Double Layer.
    Które konkretnie płytki (marka / producent) warto polecić?
    THX

  • 2. Data: 2009-12-11 11:39:17
    Temat: Re: Które DVD+R Dual Layer ?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 11 Dec 2009 12:30:39 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Chciałbym na spokojnie kupić płytki do notebooka HP Compaq wyposażonego w
    nagrywarkę DVD+/-RW SuperMulti with Double Layer.
    > Które konkretnie płytki (marka / producent) warto polecić?
    > THX

    Verbatim

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 3. Data: 2009-12-11 15:38:15
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:16advsazqhlv8.rk632bjrvecr$.dlg@40tude.net...

    > Verbatim

    Potwierdzam, najlepiej sie spisują, lepiej niż TDK które kupiłem swego czasu
    w teżco i na dzień dobry przy nagrywaniu już miałem odpady.
    Kupuje +R ponieważ maja lepszą korekcję błedów

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-12-11 20:30:26
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2009.12.11 12:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Które konkretnie płytki (marka / producent) warto polecić?

    A to już zależy od producenta i modelu nagrywarki.

    A najlepiej kup po 1 sztuce płyty kilku producentów i przetestuj. Wyniki
    mogą być ciekawe.

    --
    Mar

  • 5. Data: 2009-12-13 10:37:02
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Co to znaczy "przetestuj"?
    Mam poczekać 8 lat i sprawdzić, z której płyty co zniknęło??
    JaC

    -----