  • 1. Data: 2013-06-03 00:27:05
    Temat: Który fotel mocniejszy
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    Witam,

    Zastanawiam się nad kupnem fotela, oba bardzo podobne, chciałbym dowiedzieć
    się od Was, który jest mocniejszy:

    1. Fotel Senator firmy Tronus:
    http://www.tronus.pl/fotele/senator,p22288858
    konstrukcja z 1-częściowej wypraski sklejkowej

    czy

    2. Fotel Boss firmy Unique:
    http://www.superwnetrze.pl/Fotele-gabinetowe,k2508/F
    otel-biurowy-Unique-Boss,t39572.html
    konstrukcja z podwójnej wielowarstwowej płyty

    oraz

    czy brak montażu podłokietników wpłynie w znaczący sposób na trwałość
    foteli?

  • 2. Data: 2013-06-03 19:31:19
    Temat: Re: Który fotel mocniejszy
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    reader001 wrote:
> [...]
    > konstrukcja z podwójnej wielowarstwowej płyty
    >
    > oraz
    >
    > czy brak montażu podłokietników wpłynie w znaczący sposób na

    i tak jako pierwszy wysiądzie siłownik lub przetrze ci się "skóra" na
    przedniej części siedziska
    podłokietnik właściwie trzyma oparcie, jeśli nie zamontujesz to może
    się majtać oparcie i się w końcu rozwali
    sugeruję od razu wymienić rolki na gumowe bo zwykłe wycierają piękne
    kółeczko na wszystkim

    jeffrey

  • 3. Data: 2013-06-04 11:38:13
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam się nad kupnem fotela, oba bardzo podobne, chciałbym
    > dowiedzieć się od Was, który jest mocniejszy:

    Ja polecam :
    http://www.cebron.com.pl/katalog.html

    To jak kupowałem były solidne fotele. A dziś większosć to albo chińczyk
    albo inne gówno.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2013-06-04 17:31:25
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    > Ja polecam :
    > http://www.cebron.com.pl/katalog.html
    >
    > To jak kupowałem były solidne fotele. A dziś większosć to albo chińczyk
    > albo inne gówno.

    Odnosząc się do Twojej propozycji muszę przyznać, że jest całkiem ciekawa,
    tylko niepokoi mnie rozwiązanie "płynnej zmiany pochylenia oparcia w
    stosunku do płaszczyzny siedziska", nie wiem w jaki sposób jest to
    rozwiązane w tych fotelach ale zazwyczaj tam gdzie są ruchome części to
    najszybciej coś się psuje, no i cena fotela, który mnie się podoba "Jowisz
    Exclusive" jest większa niż tych co ja podałem ale gdyby wytrzymał 10 lat
    mogę tyle zapłacić. Nie jestem również przekonany do jego większej
    wytrzymałości niż np. fotela "Senator" firmy Tronus, który posiada
    zintegorwane siedzisko z oparciem (sklejka), zatem nawet bez przykręconych
    podłokietników (co jest dla mnie z pewnych względów istotne) teoretycznie
    nie powinna mu się stać większa krzywda.

  • 5. Data: 2013-06-04 22:38:59
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

> [...]
    > Exclusive" jest większa niż tych co ja podałem ale gdyby wytrzymał 10 lat

    Oparcie jest regulowane śrubą z boku jak w samochodzie. Jak działa mechanizm
    nie wiem bo go nie rozkręcałem. Cebronowskie fotele wg. mnie są ergonomiczne
    bo robią je ludzie co wiedzą co znaczy ergonomia siedzenia przez całe życie.
    Parę lat temu produkowali je w Wawie więc cena jest jak za produkt w głównej
    części polski.
    Oglądanie foteli na obrazkach w internecie to pomyłka zobacz siądź na jednym
    zobacz drugi będzie można zdecydować co jest solidniejsze bo pisać
    marketingowy bełkot to wszyscy potrafią.

    Łukasz