    From: "reader001" <no_spam@please>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Który fotel mocniejszy
    Date: Tue, 4 Jun 2013 17:31:25 +0200

    > Ja polecam :
    > http://www.cebron.com.pl/katalog.html
    >
    > To jak kupowałem były solidne fotele. A dziś większosć to albo chińczyk
    > albo inne gówno.

    Odnosząc się do Twojej propozycji muszę przyznać, że jest całkiem ciekawa,
    tylko niepokoi mnie rozwiązanie "płynnej zmiany pochylenia oparcia w
    stosunku do płaszczyzny siedziska", nie wiem w jaki sposób jest to
    rozwiązane w tych fotelach ale zazwyczaj tam gdzie są ruchome części to
    najszybciej coś się psuje, no i cena fotela, który mnie się podoba "Jowisz
    Exclusive" jest większa niż tych co ja podałem ale gdyby wytrzymał 10 lat
    mogę tyle zapłacić. Nie jestem również przekonany do jego większej
    wytrzymałości niż np. fotela "Senator" firmy Tronus, który posiada
    zintegorwane siedzisko z oparciem (sklejka), zatem nawet bez przykręconych
    podłokietników (co jest dla mnie z pewnych względów istotne) teoretycznie
    nie powinna mu się stać większa krzywda.