  • 1. Data: 2010-01-04 22:46:30
    Temat: DreamBox 500-s
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Czy ktoś z obecnych na grupie posiada lub posiadał
    takowy?
    potrzebuje zasięgnąć kilku rad.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 2. Data: 2010-01-05 09:07:03
    Temat: Re: DreamBox 500-s
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > Czy ktoś z obecnych na grupie posiada lub posiadał
    > takowy?
    > potrzebuje zasięgnąć kilku rad.

    po prostu pytaj jeśli w temacie grupy....

    c.

  • 3. Data: 2010-01-05 09:14:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cezar pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > po prostu pytaj jeśli w temacie grupy....
    >
    > c.

    w temacie.
    mam problem z zamontowaniem dysku sieciowego do nagrywania,
    oraz jaki program służy do dzielenia uprawnień

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2010-01-05 09:21:25
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > w temacie.
    > mam problem z zamontowaniem dysku sieciowego do nagrywania,
    > oraz jaki program służy do dzielenia uprawnień

    O ile sie nie myle to w DM500 nie da sie nagrywac bezposrednio na dysku.
    Musisz przechwycic stream programem ngrab przez siec.
    Chyba na DM500+ sie da (wersja z 32MB Flash) .... bo da sie na tym odpalic
    Enigme2 ....ale nie moge potrwierdzic.

    O jakie dzielenie uprawnien Ci chodzi? cardsharing? jesli tak to np newcs
    jako cardserver + mgcamd jako emu

    c.

  • 5. Data: 2010-01-05 09:38:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cezar pisze:

    > O ile sie nie myle to w DM500 nie da sie nagrywac bezposrednio na dysku.
    > Musisz przechwycic stream programem ngrab przez siec.

    nie bezpośrednio, jest narzędzie do montowania dysków sieciowych
    (nfs, samba ...) i tu sobie nie poradziłem

    tak. o to chodziło.

  • 6. Data: 2010-01-05 10:02:13
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > nie bezpośrednio, jest narzędzie do montowania dysków sieciowych
    > (nfs, samba ...) i tu sobie nie poradziłem

    jesli chcesz podmontowac udzial windowsowy to uzyj protokolu CIFS. Pamietaj
    zeby udostepnic go a windowsie i dac pelne prawa do tego udzialu dla
    uzytkownika ktorego uzywasz.
    Jednak tak jak napisalem wczesniej - ZTCW nie bedziesz mogl nagrywac
    bezposrednio na ten udzial.
    Włączenie nagrywania w DM500 powoduje wysyłanie stream'a, którego mozesz
    odebrac i nagrac za pomocą ngrab

    c.

  • 7. Data: 2010-01-05 10:39:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cezar pisze:
> [...]
    > bezposrednio na ten udzial.
    > Włączenie nagrywania w DM500 powoduje wysyłanie stream'a, którego mozesz

    to nie warto. nie będę z tego korzystał, raz że nie pracuje na windzie,
    a dwa nie jest mi to potrzebne.
    zobaczyłem taką możliwość, więc chciałem sprawdzić, może komuś bym
    polecił. stream-a uruchomię bo to się przyda i nie tylko mi.

  • 8. Data: 2010-01-05 10:59:29
    Od: haine <h...@d...pl>

    On Tue, 5 Jan 2010 11:02:13 +0100, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:

    >Jednak tak jak napisalem wczesniej - ZTCW nie bedziesz mogl nagrywac
    >bezposrednio na ten udzial.

    U mnie normalnie nagrywa na udostępnionym katalogu. Potem nagranie
    można sobie z tego katalogu odtworzyć na dm500, zupełnie tak samo, jak
    na tunerze z wbudowanym dyskiem.

    haine

  • 9. Data: 2010-01-05 11:02:18
    Od: haine <h...@d...pl>

    On Tue, 05 Jan 2010 11:39:46 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to nie warto. nie będę z tego korzystał, raz że nie pracuje na windzie,

    Ja mam podmountowane katalogi udostępnione przez sambę pod linuksem i
    działa.

    haine

  • 10. Data: 2010-01-05 11:21:09
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "haine" <h...@d...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie normalnie nagrywa na udostępnionym katalogu. Potem nagranie
    > można sobie z tego katalogu odtworzyć na dm500, zupełnie tak samo, jak
    > na tunerze z wbudowanym dyskiem.

    jakiego image uzywasz?

    c.