  • 1. Data: 2010-01-05 11:57:05
    Temat: LG 42LH3000 - nierównomierne podświetlenie matrycy
    Od: Maciej Łabędzki <l...@g...com>

    Witam,
    po przywiezieniu sprzętu do domu zauważyłem bardzo denerwujące
    nierównomierne i niesymetryczne podświetlenie matrycy od dołu. Zdaję
    sobie sprawę z tego, że krawędziowe podświetlenie może się "ujawnić" w
    taki sposób, ale z takim natężeniem? Problem widoczny jest tylko w
    przypadku ciemnego obrazu (czerni).

    Czy to normalne? Nie wiem, czy powinienem wymienić sprzęt na inny czy
    pogodzić się z tym detalem.

    pozdrawiam,
    Łabędź

  • 2. Data: 2010-01-05 12:04:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Maciej Łabędzki pisze:
> [...]
    > przypadku ciemnego obrazu (czerni).
    >
    > Czy to normalne? Nie wiem, czy powinienem wymienić sprzęt na inny czy

    nie wiem czy to coś Ci da, ale nie zostawiaj tego tak.
    kolega też kiedyś się napalił na lg - bo miał dysk.
    na ciemnym tle było wyraźnie widać 2 duże koła światła,
    poza tym, że czarny to nie był czarny.
    wymienił tv na większy - było podobnie.
    ostatecznie oddał wziął innej firmy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-01-05 19:35:20
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Maciej Łabędzki" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Problem, który opisujesz, to (niestety) dość znana bolączka telewizorów LCD,
    i z angielskiego nazywa się to "clouding".
    Tą "chorobą" dotknięte bywają TV różnych marek i tych renomowanych też...:-(
    Czasami, przy niewielkim clouding'u, pomaga regulacja parametrów
    podświetlenia.
    Przy bardzo wyraźnych chmurkach - reklamuj !!! To jest wada !!!

  • 4. Data: 2010-01-05 23:34:39
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Krzysiak pisze:

> [...]
    > podświetlenia.
    > Przy bardzo wyraźnych chmurkach - reklamuj !!! To jest wada !!!

    Czasami pomaga położenie TV na "plecach" na kilka h.
    AA

  • 5. Data: 2010-01-06 09:58:07
    Od: Maciej Łabędzki <l...@g...com>

    On 6 Sty, 00:34, Alias Awatar <a...@a...eu> wrote:
    > Krzysiak pisze:
    > Czasami pomaga położenie TV na "plecach" na kilka h.
    > AA

    Dzięki, wymieniłem na Sony KDL-40V5500.
    http://www.sony.pl/product/t32-v-series/kdl-40v5500#
    pageType=Overview