  • 11. Data: 2020-03-11 09:09:17
    Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa bez obrotu
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-10 o 17:08, Jacek pisze:
> [...]
    Jakieś gumowe te zapiekanki były.
    > Normalnie - kroiło się kromki (ewentualnie bagietkę), na to ser żółty, kiełbasa,
    jakieś dodatki, znowu ser i do mikrofali.

    Zapiekanka z kiełbasą?
    Obrzydlistwo.

  • 12. Data: 2020-03-11 14:23:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.03.2020 o 09:09, robot pisze:
    > Zapiekanka z kiełbasą?
    > Obrzydlistwo.
    To sobie zrób z tofu, albo z kiełkami buraka, a nie zawracaj głowy.
    Jacek

  • 13. Data: 2020-03-11 15:34:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Zapiekanka z kiełbasą?
    >Obrzydlistwo.

    Za moich czasow, to i kielbasa byla dobra :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-03-11 18:00:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zapiekanka z kiełbasą?
    >Obrzydlistwo

    Młody jesteś zapewne.

  • 15. Data: 2020-03-13 10:40:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-11 o 15:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Jakieś gumowe te zapiekanki były.
    jakieś dodatki, znowu ser i do mikrofali.

    > Za moich czasow, to i kielbasa byla dobra :-)

    To chyba że tak.

  • 16. Data: 2020-03-13 10:46:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-11 o 18:00, Kris pisze:

    > Młody jesteś zapewne.

    76.

    Ja po prostu nie lubię mięsa w zapiekankach.
    Dla mnie zapiekanka klasyczna to pieczarki i ser.
    Nie znioszę też tych nowych hod-dogów z dziwnymi kiełbasami.
    Hot-dog- tylko parówka i ketchup.
    Ostatnio baba mi w żabce przez pomyłkę dała nie z parówka,
    tylko z tym kabanoso-czymś,
    to musiałem wyrzucić do kosza.
    Dobra. Kończę dygresje kulinarne.

  • 17. Data: 2020-03-13 11:04:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 10:46, robot pisze:

    > 76.

    Czyli młody. :-)

    Robert

  • 18. Data: 2020-03-13 11:10:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 marca 2020 11:04:41 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Czyli młody. :-)

    Albo emeryt 76cio letni;)

  • 19. Data: 2020-03-13 14:55:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-13, robot <a...@o...pl> wrote:

    > 76.

    Chociaż hex?

    > Ja po prostu nie lubię mięsa w zapiekankach.

    Kiełbasa teżmi nie pasuje, ale małe podsmażone kawałki np. kurczaka?

    > Dla mnie zapiekanka klasyczna to pieczarki i ser.

    I zasmażka!

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2020-03-13 15:17:04