  • 1. Data: 2020-03-12 20:30:32
    Temat: Gniazdka dookoła świata
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.

    Poszukuję w *detalicznej* ilości gniazdek sieciowych z prawie całego
    świata, a więc:

    Typ A i B ( USA, Kanada ), czy przypadkiem typ B nie jest wstecznie
    kompatybilny z A ?

    Typ E, F ( Europa )

    Typ G ( W. Brytania )

    Typ L ( Szwajcaria )

    Na razie tyle. Odpada koncepcja wszelakich adapterów, a gniazda
    uniwersalne ( podobno robi takie Elabo ) są poza zasięgiem finansowym.

    Ktoś coś podpowie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-03-12 20:39:05
    Temat: Re: Gniazdka dookoła świata
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ktoś coś podpowie ?

    aliexpress?

  • 3. Data: 2020-03-12 20:48:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-12 o 20:30, PeJot pisze:

    > Typ A i B  ( USA,

    tak

    http://www.globtrotuar.pl/typy-gniazdek-elektrycznyc
    h-na--wiecie.php

  • 4. Data: 2020-03-12 20:52:15
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-12 o 20:48, t-1 pisze:

    > tak
    >
    > http://www.globtrotuar.pl/typy-gniazdek-elektrycznyc
    h-na--wiecie.php

    I niestety TME nie ma ich w ofercie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2020-03-12 20:53:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > tak
    >
    > http://www.globtrotuar.pl/typy-gniazdek-elektrycznyc
    h-na--wiecie.php

    Typ E, chyba im się źle narysował. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2020-03-13 00:31:22
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 12-03-2020 o 20:30, PeJot pisze:
> [...]
    >
    > Na razie tyle. Odpada koncepcja wszelakich adapterów, a gniazda
    > uniwersalne ( podobno robi takie Elabo ) są poza zasięgiem finansowym.

    Mocowane do puszki w ścianie czy do obudowy?

    Tu mają jakieś systemowe:

    https://elsklep.pl/pl/c/Gniazda-Amerykanskie/4306/1/
    default/3

    yabba

  • 7. Data: 2020-03-13 00:33:27
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-03-2020 o 00:31, yabba pisze:
> [...]

    https://www.dobregniazdka.pl/group-product/gira-ospr
    zet-system-55-99-103504
    yabba

  • 8. Data: 2020-03-13 10:54:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.03.2020 o 20:30, PeJot pisze:
    > a gniazda
    > uniwersalne ( podobno robi takie Elabo ) są poza zasięgiem finansowym.

    Droższe niż komplet wszystkich typów?

    Na allegro chodziły po 30 zł, ale nie widzę od dawna ofert, dziwne...
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/uniwersalne-gniaz
    dko-nascienne-230v-x2-usb-5v-2a-i6467119110.html

    MJ

  • 9. Data: 2020-03-13 15:57:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 10:54, Michal Jankowski pisze:

    > Droższe niż komplet wszystkich typów?
    >
    > Na allegro chodziły po 30 zł, ale nie widzę od dawna ofert, dziwne...
    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/uniwersalne-gniaz
    dko-nascienne-230v-x2-usb-5v-2a-i6467119110.html

    Brexit panie :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2020-03-13 16:01:33
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 00:31, yabba pisze:

    > Mocowane do puszki w ścianie czy do obudowy?
    >
    > Tu mają jakieś systemowe:

    W sumie, to do montażu najłatwiejsze byłyby *natynkowe*. Trochę odpadło
    by dłubaniny, bo w zestawie z gniazdkami są jeszcze jakieś lampki i
    przyciski, więc jakaś płyta czołowa musi być.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem