  • 11. Data: 2010-06-11 21:59:50
    Temat: Re: Kupię auto. Cena do 1000 PLN.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message
    news:huu1kf$fb5$1@inews.gazeta.pl...

    > u mnie pod blokiem stoi Wartburg kombi z silnikiem Golfa, (nawet chyba z
    > gazem?) pierwszy właściciel (poważnie), nie wiem czy ma przegląd, (no i
    > Kraków),

    Gdzie ten wartburg stoi, jaką ma cenę i czy jest jakiś telefon do
    właściciela?

  • 12. Data: 2010-06-11 22:45:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Gdzie ten wartburg stoi, jaką ma cenę i czy jest jakiś telefon do
    > właściciela?

    poszło na priv o ile jest prawidłowy ;-)

    brat

  • 13. Data: 2010-06-11 23:18:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-11 19:26, ...:::Tomek:::... pisze:

    > Ja mam do opchnięcia Corsę '96, ale nieco drożej, za 2500. Odezwij się
    > jak coś.

    Dobre to nieco drożej. :D
    Chcesz jakieś 250% tego co Rafał chce wydać. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-06-11 23:19:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > ostatnio kolega oferował Safrane z LPG w bardzo fajnym stanie i jeszcze
    > fajniejszym wyposażeniem.
    > Lubisz auta na F?
    >
    > ps. byl za 1000 zł\

    To by było to! :D

  • 15. Data: 2010-06-11 23:47:30
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    > Dobre to nieco drożej. :D
    > Chcesz jakieś 250% tego co Rafał chce wydać. :P

    Stosunkowo tak, ale wartościowo to już nie wygląda tak źle ;-)

    Tomek

  • 16. Data: 2010-06-12 03:16:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-11 19:26, ...:::Tomek:::... pisze:

    > Ja mam do opchnięcia Corsę '96, ale nieco drożej, za 2500. Odezwij się
    > jak coś.

    Wybacz - za drogo.

    6008

  • 17. Data: 2010-06-12 03:18:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-11 21:09, bratPit pisze:

    > u mnie pod blokiem stoi Wartburg kombi z silnikiem Golfa, (nawet chyba z
    > gazem?) pierwszy właściciel (poważnie), nie wiem czy ma przegląd, (no i
    > Kraków),

    Jeśli poniżej tysiąca - dojadę jutro i biorę.

    6008

  • 18. Data: 2010-06-12 03:19:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Niedalek mnie stoi Nexia za 1500zł. Wyglądała nawet do rzeczy. Sosnowiec.

    Nie uwierzysz ... 1,5 kPLN to więcej niż 1 kPLN
    6008

  • 19. Data: 2010-06-12 03:21:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > ostatnio kolega oferował Safrane z LPG w bardzo fajnym stanie i jeszcze
    > fajniejszym wyposażeniem.
    > Lubisz auta na F?
    >
    > ps. byl za 1000 zł\

    Odezwij się na priv, proszę
    6008

  • 20. Data: 2010-06-12 07:44:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-12 03:19, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Nie uwierzysz ... 1,5 kPLN to więcej niż 1 kPLN

    Nie kolego, to padło w kontekście smieszych sugestii co do Wartburga i
    Malucha, Kredensu. Skoro nexia jest za 1500zł to może nie warto brać
    starych samochodów pod uwagę. Nexia to jednak samochód bardziej
    współczesny i nowszy, skoro trafił się egzemplarz za 1500zł to i za
    1000zł może utargujesz. Sama podróż do Sosnowca i przerejestrowanie
    pewne bedzie kosztować koło 500zł więc nie przypuszczam żebyś ją kupił.
    Chodzi oto by wiedzieć ze warto się za nimi rozglądać.