  • 21. Data: 2010-06-12 21:04:06
    Temat: Re: Kupię auto. Cena do 1000 PLN.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 15:40:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Gdyby ktoś miał wiedzę o takim pojeździe - będę wdzięczny.
    > Przeglądałem allegro i zdaje się tylko jeden kredens jest, ale
    > ustawiona cena minimalna (nieznana).
    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś
    > favoritę, samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się
    > nie da - to wyprowadźcie mnie z błędu :)

    Ścierę?

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2010-06-13 12:40:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Odezwij się na priv, proszę

    lepiej Ty sie odezwij, bo wlasnie dostalem zwrotke z Twojego maila.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 23. Data: 2010-06-14 01:17:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > lepiej Ty sie odezwij, bo wlasnie dostalem zwrotke z Twojego maila.

    A jaki mail ?

    BTW - napisz na "RAFAL" w domenie i przejdzie ... USENET nie
    istnieje ;)

    6008

  • 24. Data: 2010-06-14 01:18:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ścierę?

    A masz na sprzedaż ?

    Nie pisałem "CO KUPIĆ" tylko, kur*a KUPIĘ.

    Oczekuję na konkretne propozycje, oferując "konkretne" pieniądze.

    6008

  • 25. Data: 2010-06-14 10:38:43
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Ja mam do sprzedania Forda Sierrę, 1989 r., kombi, elektr. szyby,
    szyberdach, radioodtwarzacz, aktualny przegląd i OC do października,
    LPG, butla w kole, jeżdząca i sprawna, nie bez wad oczywiście (do
    wymiany progi i ogólnie z blacharką trzeba trochę popracować, ale bez
    robienia myślę, że ze dwa lata pojeździ), nowa linka ręcznego,
    wymieniane drzwi przednie i tylne od strony pasażera, nowe sprzęgło
    Sachsa, dodam trochę części. Do niedawna w ciągłej eksploatacji (dwa
    tyg. temu kupiłem inne auto). Auto aktualnie stoi w Kielcach.
    Cena 1250 zł lub bez akumulatora za 1000 zł (roczna Centra warta 350 zł)
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 26. Data: 2010-06-14 18:19:28
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś favoritę,
    > samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się nie da - to

    Na Minskiej, kolo biedronki, oczywiscie we Wro stoi jakies stare audi
    100 cc za 1350 pln, na blachach DW. Wyglada na jezdzace :) Moze sie uda
    cos stargowac.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 27. Data: 2010-06-14 18:41:13
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jeśli poniżej tysiąca - dojadę jutro i biorę.

    próbowałem Ci wysłać na priv ale nie widzę maila na stronach www,

    brat

  • 28. Data: 2010-06-16 01:15:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 01:18:33 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A masz na sprzedaż ?

    Trza jej akumulatr i chłodnicę.

    --