  • 11. Data: 2019-06-17 17:52:14
    Temat: Re: Kupie gdzies jeszcze stary panel LCD ze swietlowka?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Cały taki komputer być może kosztuje mniej niż $60.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    "ń" qe7fdb$a06$...@n...news.atman.pl

    To kup w Stanach i przyślij jakimś kurierem za $30.

    -----

  • 12. Data: 2019-06-17 23:02:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Siostrze stary laptop próbuję naprawić:
    >Toshiba P205-S7482 lub PSPB6U-07M012.

    A po co jej probujesz naprawic starego zloma ?
    Zrob jej prezent i kup nowego laptopa.

    J.

  • 13. Data: 2019-06-17 23:44:46
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2019-06-17 o 23:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A po co jej probujesz naprawic starego zloma ?
    > Zrob jej prezent i kup nowego laptopa.

    Też tak uważam. Zamiast wydawać kasę w budce z piwem, lepiej kupić
    siostrze "brand-new" laptopa.

  • 14. Data: 2019-06-18 05:07:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d080068$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > A po co jej probujesz naprawic starego zloma ?
    > Zrob jej prezent i kup nowego laptopa.

    Najlepiej Maca -- jest wyprzedaz na AliExpress. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-06-18 05:10:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Netx" 5d0809cc$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Też tak uważam. Zamiast wydawać kasę w budce z piwem, lepiej kupić siostrze
    "brand-new" laptopa.

    Z dyskiem M.4 na pokładzie!
    Zaraz zacznie się? -- DAJ LINK!!! NIE BĄDŹ GOŁOWSŁOWNY?!??!? ;)

    M.4 stał się faktem... ;)

    Aby jednak nie mnożyć postów -- https://www.chip.pl/2019/06/ssd-m-4-nowy-standard/

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-06-20 02:46:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > To mi śmierdzi źle wetkniętą i niekontaktującą wtyczką matrycy.

    Obyś miał rację :-) Byłoby idealnie - ale zwykle one są
    zaklejone aby właśnie nie wypaść z gniazdka...

  • 17. Data: 2019-06-20 02:47:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ń" <...@...n> wrote in message news:qe7fdb$a06$1@node2.news.atman.pl...
    > To kup w Stanach i przyślij jakimś kurierem za $30.

    Nie ma tego modelu.
    Jestem w Stanach - gdybym kupił to sam byłbym
    kurierem bo jutro lecę do Polski i będę się widział
    z siostrą.

  • 18. Data: 2019-06-20 02:48:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:5d07b7d0$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
    > Cały taki komputer być może kosztuje mniej niż $60.

    Uszkodzony czy w pełni sprawny i na chodzie?
    Pokażesz mi przykład na jakimś portalu?

  • 19. Data: 2019-06-20 02:49:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message

    > Też tak uważam. Zamiast wydawać kasę w budce z piwem, lepiej kupić
    > siostrze "brand-new" laptopa.

    Ma nowego. Ale lubimy recykling i lepiej naprawić i dać
    komuś niech używa niż wyrzucać na złom - ale dzięki za troskę :-)

  • 20. Data: 2019-06-20 02:51:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:5d085593$0$17346$65785112@news.neostrada.pl...

    > "J.F." 5d080068$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Najlepiej Maca -- jest wyprzedaz na AliExpress. ;)

    Jasne, bo na AliExpress masz autentyczne Maki :-) Już to widzę.
    Zaraz obok zegarków "Rolex" i torebek "Gucci".