  • 1. Data: 2019-06-13 17:58:15
    Temat: Przekaźnik SSR Taichuan / Crydom
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję przekaźnik SSR prądu stałego na 12 V i minimum 30 A.
    W TME widzę przekaźniki Crydom, które by były odpowiednie, ale cena 450
    zł jest zaporowa. Z kolei na All jest przekaźnik Taichuan o nawet
    wyższych parametrach za 1/8 tej ceny.
    Nie znam ani Crydom, ani Taichuan.
    Ktoś z Kolegów coś słyszał?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-06-19 09:33:21
    Temat: Re: Przekaźnik SSR Taichuan / Crydom
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek wrote:

    > Ktoś z Kolegów coś słyszał?

    Ja nie słyszałem, ale za 1/8 ceny rozważyłbym zakup jednej sztuki i
    przeprowadził testy zniszczeniowe.

    Druga, preferowana opcja to zrobienie zrobienie takiego przekaźnika
    samemu. W wariancie NO to przecież są dwa zwykłe MOSFETy połączone
    źródłami i pojedynczy izolowany driver bramki. Zubożane w wariancie NC. Przy
    30A już bym się nie bawił w optyczny sprzęgacz na np. VOM1271,
    tylko np. porządny SI82395, bo ugotujesz tranzystory trzymając
    je dłużej niż kilkadziesiąt mikrosekund w trybie liniowym.

    Pozdrawiam, Piotr