  • 1. Data: 2010-05-19 08:58:10
    Temat: Kupno oleju opałowego
    Od: Miki <m...@g...com>

    Witam
    Chciałbym kupić kilkadziesiąt litrów oleju opałowego (ewentualnie
    nafty).
    Jak teraz kupuje się opałówkę na stacjach? Coś muszę wypisywać,
    deklarować, liczyć się z kontrolami?
    Mogę sobie podjechać z beczką i zatankować tak jak inne paliwa?
    Pozdrówka
    Miki

  • 2. Data: 2010-05-19 09:07:03
    Temat: Re: Kupno oleju opałowego
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 23:58:10 -0700 (PDT), Miki napisał(a):

> [...]
    > deklarować, liczyć się z kontrolami?
    > Mogę sobie podjechać z beczką i zatankować tak jak inne paliwa?

    Jak znajdziesz taką stację gdzie sprzedają taki olej to się zapytaj.
    Olej opałowy dowożą do domów w ilościach będących najczęściej krotnością
    1000 l.

  • 3. Data: 2010-05-19 09:37:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    podpisujesz oswiadczenie gdzie wpisujesz rodzaj i model urzadzenia
    grzewczego.
    mozesz kupic w banieczkach 20 litrow zwykle.
    nafte mozesz kupic w kazdym sklepie.

  • 4. Data: 2010-05-19 13:28:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl>
    > podpisujesz oswiadczenie gdzie wpisujesz rodzaj i model
    > urzadzenia grzewczego.
    > mozesz kupic w banieczkach 20 litrow zwykle.
    > nafte mozesz kupic w kazdym sklepie.

    Taka nafta niejest przypadkiem drozsza niz benzyna ?

    J.

  • 5. Data: 2010-05-19 15:50:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Taka nafta niejest przypadkiem drozsza niz benzyna ?

    pytal sie o nafte tez. i jest drozsza bo konfekcjonowana.
    natomiast nie koniecznie chodzi o napedzanie samochodu - moze chce myc
    silnik albo po prostu napedzac piecyk na opalowy.

  • 6. Data: 2010-05-19 19:18:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 15:50:41 +0200, Michał Gut wrote:

    >pytal sie o nafte tez. i jest drozsza bo konfekcjonowana.
    >natomiast nie koniecznie chodzi o napedzanie samochodu - moze chce myc
    >silnik albo po prostu napedzac piecyk na opalowy.

    Ale akcyze pare lat temu ustawiono tak ze wszystkie produkty z ropy
    mialy wysoka, benzyny silnikowe i ON nieco nizsza, a OO najnizsza.

    Wiec do mycia czy ogrzewania to nafta i benzyny lakiernicze
    najdrozsze.

    J.

  • 7. Data: 2010-05-19 19:38:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > mialy wysoka, benzyny silnikowe i ON nieco nizsza, a OO najnizsza.
    >
    > Wiec do mycia czy ogrzewania to nafta i benzyny lakiernicze

    o nie wiedzialem
    zawsze myslalem ze nafta i produkty nie sluzace do napedzania pojazdow i
    maszyn sa zwolnione z akcyzy

  • 8. Data: 2010-05-19 20:52:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 19:38:50 +0200, Michał Gut wrote:

    >o nie wiedzialem
    >zawsze myslalem ze nafta i produkty nie sluzace do napedzania pojazdow i
    >maszyn sa zwolnione z akcyzy

    Urzad chyba po prostu zlikwidowal kombinatorstwo w zarodku z korzyscia
    dla siebie - malarze przeciez nie beda protestowac :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-05-19 21:27:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    hhe....szczffane....dobrze ze nafte sie rzadko uzywa:P

  • 10. Data: 2010-05-19 22:24:37
    Od: Miki <m...@g...com>

    On 19 Maj, 20:52, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Urzad chyba po prostu zlikwidowal kombinatorstwo w zarodku z korzyscia
    > dla siebie - malarze przeciez nie beda protestowac :-)
    >
    > J.

    No właśnie chodzi o mycie...
    Potrzeba jakiś 50-60 litrów do myjki, bo obecny "płyn" jest aż gęsty
    od smarów i innych syfów...
    Ciągle mi się zatyka filtr
    Myślałem, że da się bez problemu kupić, zawsze to z 50 zł oszczędności
    w porównaniu z ON.
    Pozdrówka
    Miki