  • 1. Data: 2010-05-19 09:21:01
    Temat: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę?
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Rozumiem, że poziom świadomości technicznej jest niski, ale przecież to
    już jest pospolita głupota.

    http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922

    Nie, ten samochód nie mógł stać tam wcześniej, bo na tym skrzyżowaniu nie
    ma parkingu.

    --
    Piotr Czyż

  • 2. Data: 2010-05-19 09:30:10
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-05-19 09:31, Michał Gut pisze:
    > zakladam ze woda nie przybrala gwaltownie. autko jest stare i pewnie
    > przewody zaplonowe mialy przebicia. przerabialem to wielokrotnie w swoim
    > punciaku.
    > po wjechaniu w kaluze silnik dostawal czkawki i gasl (po wimanie
    > przewodow niemalze moglem bawic sie w amfibie;P).
    > byc moze on jechal jechal, wilgoc pomogla przewodom zgasic silnik i
    > dowidzenia

    Dlatego na powódź lepszy jest diesel :P

  • 4. Data: 2010-05-19 09:39:31
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dlatego na powódź lepszy jest diesel :P

    ale stare bez elektroniki:)
    jelcze kamazy i te inne dopoki smoka maja ponad linia wody to jada jak
    wsciekle:P

    w trych nowych zalejesz centralke i kaplica:P

  • 5. Data: 2010-05-19 09:40:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Dlatego na powódź lepszy jest diesel :P

    Aha, znam takiego kozaka, ktory mowil jak ty i wjechal w kaluze. Gdy
    woda siegala do polowy drzwi silnik zgasl.
    W ASO powiedzieli ze zalal komputer :D

  • 6. Data: 2010-05-19 09:44:26
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Aha, znam takiego kozaka, ktory mowil jak ty i wjechal w kaluze. Gdy woda
    > siegala do polowy drzwi silnik zgasl.
    > W ASO powiedzieli ze zalal komputer :D

    ja znam takiego mądrego który zassał to "1.9 tedeeka" wodę z kałuży i tak
    bardzo chciał odpalić, że skrzywiło wał korbowy - powinni w instrukcji pisać
    że ciecze są mniej ściśliwe niż gazy...

    brat

  • 7. Data: 2010-05-19 09:52:07
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Michał Gut pisze:

    > zakladam ze woda nie przybrala gwaltownie. autko jest stare i pewnie
    > przewody zaplonowe mialy przebicia. ...

    Ale wjeżdżając w kałużę może warto się zastanowić nad tym, że może mieć
    więcej niż 10cm.

    Inna sprawa, że ten człowiek może chciał skądś uciec samochodem i to go
    może tłumaczyć.

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2010-05-19 09:52:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    kurcze szkoda fury na takie makabreski

  • 9. Data: 2010-05-19 10:04:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    Piotr Czyż pisze:
> [...]
    >
    > http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922
    >
    > Nie, ten samochód nie mógł stać tam wcześniej, bo na tym skrzyżowaniu nie

    tech samochód nadaje się już do kasacji, purchle niebawem będą
    wychodziły w zastraszająco szybkim tempie, koleżanka kiedyś zatopiła
    forda ka, wybebeszyłem wnętrze suszenia było sporo, w progach pełno syfu
    było, został wypłukany, ale i tak do zimy zdążyły purchle wyjść i po
    aucie :/

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-05-19 10:26:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922
    >
    > Nie, ten samochód nie mógł stać tam wcześniej, bo na tym skrzyżowaniu nie

    A wziąłeś pod uwagę że jak wjeżdżał to wody mogło byc ledwo na pół koła i
    mimo tego silnik mu zgasł. Potem woda przybrała i ktoś zrobił zdjęcie.