  • 1. Data: 2010-05-22 19:24:52
    Temat: Toruń - przed powodzią
    Od: "Maćkum Pićkum" <k...@i...pl>

    http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg
    bestialstwo jak dla mnie, tym bardziej, że do kulminacji jeszcze daleko.
    jak woda opadnie to zainteresuję się co i jak (jeśli nie popłynie do
    Gdańska).

    ps. jakość zdjęcia komórkowa, zdjęcie robione z mostu. z góry sorki

  • 2. Data: 2010-05-22 19:27:41
    Temat: Re: Toruń - przed powodzią
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maćkum Pićkum" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdańska).
    > ps. jakość zdjęcia komórkowa, zdjęcie robione z mostu. z góry sorki

    Znaczy sie, jak woda opadnie to se zajebiesz motonga? :-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-05-22 19:32:08
    Od: "Maćkum Pićkum" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał:
    > Znaczy sie, jak woda opadnie to se zajebiesz motonga? :-)

    se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.
    ja bym swojego nie zostawił, tym bardziej że czasu było dużo. jak ma stać i
    niszczeć na dworze to lepiej niech
    stoi u mnie w garażu.
    wg. Ciebie jedyny sposób na posiadanie to zajebanie?

  • 4. Data: 2010-05-22 19:40:33
    Od: Arni <n...@s...org>

    Maćkum Pićkum pisze:
> [...]
    > bestialstwo jak dla mnie, tym bardziej, że do kulminacji jeszcze daleko.
    > jak woda opadnie to zainteresuję się co i jak (jeśli nie popłynie do

    widzialem go, to jakis motorower. (co nie znaczy ze nalezy mu sie
    mniejszy szacunek :)) Niestety niejedna maszyna poległa w starciu z
    zywiolem, ten nie jest jakims wyjatkiem.
    Poza tym stan wody to wynik zrzutu z Włocławka, z reguły spust robi
    wieksze szkody niz sama powódz choc tym razem moze byc inaczej. W nocy
    mają zwiekszyc zrzut jeszcze o 1/3 a juz jest rekordowy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-05-22 19:41:20
    Od: Arni <n...@s...org>

    Maćkum Pićkum pisze:

> [...]
    > niszczeć na dworze to lepiej niech
    > stoi u mnie w garażu.
    > wg. Ciebie jedyny sposób na posiadanie to zajebanie?

    nie wdawaj sie w polemike z idiota bo sie sprowadzi do swojego poziomu i
    zajebie doswiadczeniem

  • 6. Data: 2010-05-22 19:41:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.
    > ja bym swojego nie zostawił, tym bardziej że czasu było dużo.

    A co Cie to obchodzi?

    > jak ma
    > stać i niszczeć na dworze to lepiej niech
    > stoi u mnie w garażu.

    Czyli chcesz jednak zajebać...

    > wg. Ciebie jedyny sposób na posiadanie to zajebanie?

    wg Ciebie niestety...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-05-22 19:42:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > nie wdawaj sie w polemike z idiota bo sie sprowadzi do swojego poziomu i
    > zajebie doswiadczeniem

    Ty jeszcze żyjesz baranie? :-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-05-22 19:44:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > widzialem go, to jakis motorower. (co nie znaczy ze nalezy mu sie mniejszy
    > szacunek :))

    Ale co Ty pierdolisz Miśku? Ludzie nie zdążyli z chałup spierdolić, a Ty się
    onanizujesz nad jakimś złomem. Jedź tam i pocałuj go w wydech. Debilu...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-05-22 20:00:21
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Maćkum Pićkum pisze:
    ...>8
    > se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.

    A mnie to nie dziwi - moze ma prace podobna do mojej, czasami i miesiac
    w delegacji? :(
    A oszolomom nawet nie proboj odpowiadac, przenioslo sie z Onetu paru
    doswiadczonych....

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 10. Data: 2010-05-22 20:11:58
    Od: "Maćkum Pićkum" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał:
    > A mnie to nie dziwi - moze ma prace podobna do mojej, czasami i miesiac w
    > delegacji? :(

    masz rację. ja właściciela nie oceniam ale żal patrzeć.
    być może w tym momencie, nie mając możliwości zabrania
    sprzęta też patrzy On na Niego z rozrzewnieniem.
    zapytać nie zaszkodzi. w razie czego zawsze można pomóc,
    żeby moto już nie musiało stać na powietrzu pod plandeką albo
    dowiedzieć się że może właśnie jest do odkupienia za parę
    groszy np. dla znajomego
    pzdr. maciek
    ps. sorry za priv Sir Piernik