  • 131. Data: 2013-10-03 20:07:04
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1310030002250.1896@quad..
    .

    > To jest wersja "kup pan cegłę"! ;)

    A co do tego nie mam wątpliwości.
    Taka sama "umowa" jak przy fotoradarach.
    Czyli bandytyzm czystej wody.

  • 132. Data: 2013-10-03 21:33:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-03 18:17, Artur Maśląg pisze:

    > To właśnie napisałem. Nie oczekiwałem potwierdzenia.

    > Tylko go przeczytaj, nim zaczniesz się powoływać na
    > wyrwane z kontekstu fragmenty:>

    Byłbym zapomniał - oprócz przeczytania raportu (ze zrozumieniem)
    to zachęcam jeszcze weryfikację zastrzeżeń tam zawartych, ponieważ
    w części były odwołania i NIK uznał swe zastrzeżenia za błędne,
    uznając rację odwołujących się.

  • 133. Data: 2013-10-04 17:46:43
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-01 20:46, k...@g...com pisze:

    > To nie on ma problem ze znakami końca linii. To Twój czytnik ma z tym problem i nie
    potrafi przerobić 80 znaków w linii na 40. U mnie wszystko jest ok.

    ty byś się w końcu nauczył przycinać cytaty

  • 134. Data: 2013-10-06 11:31:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Tuesday, October 1, 2013, 9:26:38 PM, you wrote:

    > Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?

    Jedynie dla ciebie.

    --
    Best regards,
    RoMan