  • 1. Data: 2010-01-04 20:26:20
    Temat: dwa rekordery TV SAT na dwóch kablach
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Mam rekorder PVR C+ przyłączony dwoma kablami do anteny. Chciałbym obok
    niego postawić drugi rekorder n - też przyłączony dwoma kablami. Czy
    mogę rozdzielić sygnał z dwóch kabli na cztery kable za pomocą
    rozgałęźników, aby jednocześnie podłączyć oba rekordery i aby one mogły
    jednocześnie nagrywać? Jeśli tak, jakich rozgałęźników powinienem użyć?

    --
    notveryoldman

  • 2. Data: 2010-01-04 20:59:16
    Temat: Re: dwa rekordery TV SAT na dwóch kablach
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-01-04 21:26, notveryoldman donosi, że:
    > Czy mogę rozdzielić sygnał z dwóch kabli na cztery kable za pomocą
    > rozgałęźników, aby jednocześnie podłączyć oba rekordery i aby one mogły
    > jednocześnie nagrywać?
    Nie, potrzebujesz konwertera QUAD.

  • 3. Data: 2010-01-04 22:00:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hhtjic$rev$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > rozgałęźników, aby jednocześnie podłączyć oba rekordery i aby one mogły
    > jednocześnie nagrywać? Jeśli tak, jakich rozgałęźników powinienem użyć?

    Jeśli mają nagrywać niezależnie, to żadnych.
    Musisz mieć konwerter Quad i 4 osobne kable.