  • 1. Data: 2010-01-04 11:47:50
    Temat: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Czy ktoś używa(ł) może jakiegoś pilota uniwersalnego
    z wymienionym telewizorem?

    Używałem uniwersalnego uczącego się pilota Vivanco
    (UR820LCD), działał doskonale z kineskopowym Panasonicem
    (TX-21PZ1P) combo DVD-magnetowid Samsunga (DVD-V6700),
    tunerem Technisat (Digi S2 CD- ten od TnK) i odtwarzaczem
    KORR 2238.

    Niestety po zmianie telewizora pilot odmówił kolaboracji,
    kodów brak, uczenie też nie działa (jakieś inne kodowanie
    sygnału? Po długich próbach udało się zakodować "power"
    i "mute"- ciut mało).

    Logitech Harmony jakoś wizualnie i funkcjonalnie do mnie
    nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
    jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?
    Najlepiej nie za drogi, do 150 zł.

    Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 2. Data: 2010-01-04 12:01:33
    Temat: Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Dominik & Co pisze:
> [...]
    > nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
    > jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?

    ja kiedyś też przebierałem pilotami i najgorzej miałem
    z nowym sprzętem, pewnie masz za uboga bazę.
    od kiedy trafiłem na harmony, problemu nie ma, fakt ma kilka
    małych minusów - też do końca nie pasuje mi układ, ale można
    poprzekładać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-01-04 12:02:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > od kiedy trafiłem na harmony, problemu nie ma, fakt ma kilka
    > małych minusów - też do końca nie pasuje mi układ, ale można

    i też można go kupić za ok 150zł

  • 4. Data: 2010-01-04 13:01:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    pawell32 napisał(a):

    > ja kiedyś też przebierałem pilotami i najgorzej miałem
    > z nowym sprzętem, pewnie masz za uboga bazę.

    Najpewniej, ale chyba w tym nie można jej zaktualizować.
    Poza tym nie mogę pilota nauczyć z oryginału, a to już gorsza sprawa.

    > od kiedy trafiłem na harmony, problemu nie ma, fakt ma kilka
    > małych minusów - też do końca nie pasuje mi układ, ale można
    > poprzekładać.

    Zobaczymy- na razie wysłałem jeszcze zapytanie do elmak.pl
    U Logitecha już sobie sprawdziłem, Harmony powinno obsłużyć
    cały domowy sprzęt...

  • 5. Data: 2010-01-04 13:13:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Zobaczymy- na razie wysłałem jeszcze zapytanie do elmak.pl
    > U Logitecha już sobie sprawdziłem, Harmony powinno obsłużyć
    > cały domowy sprzęt...

    o tak, bo pobiera bazę z neta