  • 1. Data: 2011-08-22 20:32:07
    Temat: odtwarzanie i...nagrywanie na USB
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam , dzisiaj w Euro rtv AGD widzialem opis jednego z Samsungow , 46 cali
    i napis nizej odtwarzanie i nagrywanie USB ??

    Czy mam rozumiec, ze lecący sobie film np. jakos w HD moge w kazdej chwili
    nagrywac na Pendriva poprzez USB czy tez chodzi o zlacze USB , dzieki
    któremu przy odpowiednim dodatkowym sprzecie typu jakas nagrywarka moge
    sobei cos nagrac??

    A moze komus sie cos pomylilo....?:-)

  • 2. Data: 2011-08-22 20:43:50
    Temat: Re: odtwarzanie i...nagrywanie na USB
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukas" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwili nagrywac na Pendriva poprzez USB czy tez chodzi o zlacze USB ,
    > dzieki któremu przy odpowiednim dodatkowym sprzecie typu jakas nagrywarka

    Możesz nagrać na HDD na usb.
    Ale uwaga - dysk zapewne jest kodowany, więc poza tym sprzętem bez pomocy
    hakera nie obejrzysz.

  • 3. Data: 2011-08-23 00:08:23
    Od: ja <b...@b...org>

    On 22.08.2011 22:43, Cavallino wrote:
    > [...]
    > Ale uwaga - dysk zapewne jest kodowany, więc poza tym sprzętem bez
    > pomocy hakera nie obejrzysz.

    Instrukcja mojego tunera twierdzi :
    "Format pliku PVR (PVR File Format)
    TS: nagranie z napisami, teletextem oraz EPG (format
    odczytywany *tylko* przez MT4160)"
    W praktyce bez problemu działa pod VLC.

  • 4. Data: 2011-08-23 06:50:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.08.2011 22:32, Lukas pisze:
> [...]
    > nagrywac na Pendriva poprzez USB czy tez chodzi o zlacze USB , dzieki
    > któremu przy odpowiednim dodatkowym sprzecie typu jakas nagrywarka moge

    nagrać możesz, ale TYLKO ze scart lub naziemnej.
    w hd nagrasz jak bedzie coć na dvb-t leciało.

  • 5. Data: 2011-08-23 07:22:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości

    > Instrukcja mojego tunera twierdzi :
    > "Format pliku PVR (PVR File Format)
    > TS: nagranie z napisami, teletextem oraz EPG (format
    > odczytywany *tylko* przez MT4160)"
    > W praktyce bez problemu działa pod VLC.

    A masz pvr z tv Samsunga?
    Znajomy kupił takowego z pvr, stąd info o kodowaniu nagrania dla konkretnego
    egzemplarza.

  • 6. Data: 2011-08-23 07:22:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nagrać możesz, ale TYLKO ze scart lub naziemnej.
    > w hd nagrasz jak bedzie coć na dvb-t leciało.

    Może być jeszcze wbudowany tuner sat.

  • 7. Data: 2011-08-23 11:10:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Lukas !

    Dnia (poniedziałek), 2011-08-22 o godz. 22:32:07
    Lukas g...@o...pl news:4e52bcc9$0$2507$65785112@news.neostrada.pl
    Napisał na temat "odtwarzanie i...nagrywanie na USB":

> [...]

    > Czy mam rozumiec, ze lecący sobie film np. jakos w HD moge w kazdej chwili
    > nagrywac na Pendriva poprzez USB czy tez chodzi o zlacze USB ,

    Możesz nagrać na PENa umieszczonego w USB telewizora.
    Ale tylko programy z TV cyfrowej naziemnej.(DVB-T)
    I tak zapisanego filmu wprost nie przeniesiesz/odtworzysz na kompie.

    > dzieki któremu przy odpowiednim dodatkowym sprzecie typu jakas nagrywarka
    > moge sobei cos nagrac??

    Nagrywarką może być HDD (dysk twardy na USB) lub PEN ale ten ostatni musi
    być szybki.

    Mam dwa A-Data i tylko jednego udało mi się zmusić do działania jako PVR i
    TS. (zapis 11MB/s, A-DATA RB19), drugi PEN (zapis 8MB/s, S007) służy do
    przenoszenia i oglądania/słuchania z kompa na TV.

    Samsung LCD LE40C650 - PVR i TS odblokowane w menu serwisowym.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 8. Data: 2011-08-23 12:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:

    > Możesz nagrać na PENa umieszczonego w USB telewizora.
    > Ale tylko programy z TV cyfrowej naziemnej.(DVB-T)

    Nie tylko z naziemnej, byle z cyfrowej.

  • 9. Data: 2011-08-23 12:56:57
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Cavallino !

    Dnia (wtorek), 2011-08-23 o godz. 14:05:36
    Cavallino c...@k...pl news:j30520$ao8$1@news.onet.pl

    > Nie tylko z naziemnej, byle z cyfrowej.

    Z DVD [na EURO/SCART złączu] (płytka z filmem) nie da się nagrać.
    Z tunera SAT nie sprawdzę, bo rok temu burza mi go spaliła ;(
    Kablówki nie mam, bo sobie mieszkam od 12 lat na pięknej lubuskiej wsi :)

    A jak kolega Lukas jest zainteresowany tym tematem to odsyłam na forum HDTV.
    Oczywiście sam też mogę pomóc w tym temacie, choć ten TV mam dopiero 3m-ce.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 10. Data: 2011-08-23 13:07:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cześć Cavallino !
    >
    > Dnia (wtorek), 2011-08-23 o godz. 14:05:36
    > Cavallino c...@k...pl news:j30520$ao8$1@news.onet.pl

    > Z DVD [na EURO/SCART złączu] (płytka z filmem) nie da się nagrać.

    Oczywiście, gdyby tak było to bym nie pisał że z cyfrowej.
    Pisałem już, że tv może mieć tuner tv sat, też cyfrowej.