  • 1. Data: 2011-08-22 19:58:24
    Temat: splitter HDMI
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam

    Chce zakupic takie cudo z tych tanszych powiedzmy do 150 zł , do
    rozdzielenia sygnału z N-ki na 2 TV LED, ale z tego czytam kabel od
    splittera do obiorniak nie moze byc dluzszy niz 10 m.

    Podłączał ktoś kabel 12m albo 15 m ?

    W moim przypadku wygladalo by to tak, ze sygnal z n-ki idzie 1m kablem do
    splittera, a z niego 15 m kabla do jednego TV w sypialni( jzu kupilem taki
    kabel...), a drugi 7 metrowy do salonu. wiec z tym nie ma wiekszego problemu

  • 2. Data: 2011-08-25 18:55:51
    Temat: Re: splitter HDMI
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-22 21:58, Lukas pisze:
> [...]
    > kabel...), a drugi 7 metrowy do salonu. wiec z tym nie ma wiekszego problemu

    Ja bym najpierw się dowiedział jak sobie radzi z HDCP i zabezpieczeniem
    z tego wynikającym, zabezpieczeniem przed podziałem sygnału.

  • 3. Data: 2011-08-29 12:28:44
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-08-22 21:58, Lukas pisze:
    > Witam
    >
    > Chce zakupic takie cudo z tych tanszych powiedzmy do 150 zł , do
    > rozdzielenia sygnału z N-ki na 2 TV LED,

    a nie prościej jeden TV podłączyć przez HDMI a drugi przez Component? Component bez
    problemu przesyła sygnał 1080i i to na znacznie więcej niż 10m.