  • 1. Data: 2010-01-03 23:14:51
    Temat: Kablowa TV cyfrowa
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Czy jesli w opisie Samsunga nie ma nic, ze posiada onu tuner cyfrowej TV
    kabkowej, to sygnal cyfrowy nie bedzie odbierany na tym telewizorze? I jak to
    jest z TV satelitarnym (z talerza)? Tam jest sygnal cyfrowy? A w opisie Samsunga
    tez nic nie ma o tym, ze posiada on tuner cyfrowej TV SAT. Bo w opisie Sony
    jest, ze posiada on tuner kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje
    Samsunga? Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
    cyfrowych. Moze ktos to wszystko wyjasnic?
    adam

  • 2. Data: 2010-01-04 00:20:30
    Temat: Re: Kablowa TV cyfrowa
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    adam wrote:
> [...]
    > kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje Samsunga? Bo co mi po
    > takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow cyfrowych. Moze

    Napisz to, kurwa, po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do
    przeczytania.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-01-04 07:43:22
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy to nie dyskredytuje
    > Samsunga?

    Tak, dyskredytuje. Powinni zamknąć fabrykę, a pracowników rozstrzelać w
    pobliskim lesie :-)

    > Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
    > cyfrowych.

    A kto Ci zabrania? Akurat w kablówkach jest tak, że to operator dostarcza
    abonentowi tuner do odbioru cyfrowych programów, samym telewizorkiem, nawet
    Sony ;-), ich nie odbierzesz.

  • 4. Data: 2010-01-04 09:09:50
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Napisz to, , po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do
    > przeczytania.
    >
    > --
    > VSS
    > http://vss.pl

    Moze jestes po prostu glupi.

  • 5. Data: 2010-01-04 09:19:17
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Samsunga? Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
    > cyfrowych. Moze ktos to wszystko wyjasnic?

    1. Sony ma tuner do odbioru TV cyfrowej z anteny "tradycyjnej" - nic tam na
    pewno nie ma o kablowej
    2. Inne telewizje cyfrowe wymagają tunera
    - kablówka daje swój
    - sat albo kupujesz sam albo od platformy

    Napisz co chcesz odbiearc bo naprawde ciezko zrozumiec o ci chodzi

    Adam

  • 6. Data: 2010-01-04 09:58:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Adam pisze:
    > Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > 1. Sony ma tuner do odbioru TV cyfrowej z anteny "tradycyjnej" - nic tam na
    > pewno nie ma o kablowej

    spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
    dvb-c

    > 2. Inne telewizje cyfrowe wymagają tunera
    > - kablówka daje swój

    to fakt

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2010-01-04 10:24:45
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Moze jestes po prostu glupi.

    Zaczęło się... Napisałeś maila w suachili, poplątanego jak 150, a jak ktoś
    Ci zarzuca że piszesz jak analfabeta (zresztą słusznie) to od razu wyzywasz.
    Sprecyzuj o co Ci chodzi, napisz po polsku, a potem dopiero się rzucaj...

  • 8. Data: 2010-01-04 10:45:22
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
    > dvb-c

    Niewiele to daje, bo większość operatorów nie puszcza prostego MPEG4 ;-). Z
    reguły sygnał jest dodatkowo kodowany.

    Dokładnie, bo jak na razie to tylko kłapie dziobem i na dodatek zaczyna
    obrażać niektórych ;-)))

  • 9. Data: 2010-01-04 12:11:31
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 04 Jan 2010 10:09:50 +0100, "adam"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Moze jestes po prostu glupi.

    bo oglada za duzo glupiej telewizji!

    Generalnie tv moga miec:

    tuner analogowy
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL)
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL) + cyfrowy dvb-c
    (niedobry, bo operator koduje -najczesciej - i nie udostepnia modulow
    CAM i kart) - daje skrzynki
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (mpeg-4) + (cyfrowy dvb-c jw).
    tuner cyfrowy dvb-s (???) do jakis Sony Bravia mozna wlozyc ale pewnie
    zamowic/w serwisie

    dvb-t cyfrowa naziemna
    dvb-c cyfrowa kablowa
    dvb-s cyfrowa satelitarna

    oraz jezeli telewizor sam nie odbierze, to cyfrowo sygnal z dodatkowej
    skrzynki to potrzebne jest zlacze HDMI (wtedy mamy sygnal cyfrowy na
    calej trasie).

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-01-04 12:13:49
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 04 Jan 2010 13:11:31 +0100, a...@p...pl wrote:

    >bo oglada za duzo glupiej telewizji!

    ta uwaga byla do Adama! Juz bardziej zagmatwale nie dalo sie zadac
    pytania.

    --
    ThinkXtra