  • 1. Data: 2016-09-10 19:50:06
    Temat: LT1083CP - czy to może być oryginał?
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Kupiłem kilka takich układów na ebayu i kilka na allegro. Cena tu
    i tu
    wyjątkowo atrakcyjna. Teraz zauważyłem, że linear już nawet za bardzo nie
    przyznaje się do tej wersji a ta obudowa opisana jest jako przestarzała.
    Sprzedawca
    z allegro zapytany czy to oryginał odpowiada że nie wie (czyli pewnie
    kupił na
    ebayu jak ja). Układ nawet działa (nie wybucha przy 2A) ale wg dokumentacji
    między adjust a out powinno byc 1,25V a jest 1V.

    Ktoś miał może do czyniania z tymi układami? Sądziłem, że te z allegro
    to może będą
    jakieś oryginalne sample ale tego chyba jednak nie da się już dostać.
    Jest jakaś szansa, że
    to oryginał?

  • 2. Data: 2016-09-10 20:34:57
    Temat: Re: LT1083CP - czy to może być oryginał?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-10 o 19:50, kriters pisze:
> [...]
    > to może będą
    > jakieś oryginalne sample ale tego chyba jednak nie da się już dostać.

    sprawdź datę produkcji. Od Chińczyka kupiłem niedawno 15-letnie układy,
    niezgodne z RoHS. na szczęście do eksperymentów, a nie produkcji, więc
    tragedii nie ma...

    a.

  • 3. Data: 2016-09-10 20:38:24
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-10 20:34, Artur Miller wrote:

    > sprawdź datę produkcji. Od Chińczyka kupiłem niedawno 15-letnie
    > układy, niezgodne z RoHS. na szczęście do eksperymentów, a nie
    > produkcji, więc tragedii nie ma...

    03480216

    tyle na nim jest

  • 4. Data: 2016-09-10 21:36:38
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-10 o 20:38, kriters pisze:

    > 03480216
    >
    > tyle na nim jest

    a w datasheecie powinno byc wyjasnione co to znaczy...

    a.

  • 5. Data: 2016-09-10 22:03:37
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-10 21:36, Artur Miller wrote:

    > a w datasheecie powinno byc wyjasnione co to znaczy...
    Pewnie powinno (zwykle jest) ale przekopałem całość i nie widzę. Przekopałem
    także lekko google i stronę lineara. Nie widzę.

    http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/108345fh.pdf

  • 6. Data: 2016-09-10 22:38:20
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-10 o 22:03, kriters pisze:

    > Pewnie powinno (zwykle jest) ale przekopałem całość i nie widzę.
    > Przekopałem
    > także lekko google i stronę lineara. Nie widzę.
    >
    > http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/108345fh.pdf

    Linear chyb strasznie ukrywa wyjaśnienie tego co piszą na obudowach :)

    ale z tego http://www.linear.com/docs/3742 wnioskuję, że albo 0216 albo
    0348 to kod daty, więc produkcja to albo 2002 albo 2003 rok. "obsolete"
    dla TO3-P pojawiło się troszkę ponad rok temu (Revision History z
    http://www.linear.com/docs/2603)

    więc kupiłeś leżaki magazynowe, zupełnie jak ja :)

    a.

  • 7. Data: 2016-09-10 22:54:31
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-10 22:38, Artur Miller wrote:
> [...]
    > History z http://www.linear.com/docs/2603)
    >
    > więc kupiłeś leżaki magazynowe, zupełnie jak ja :)
    A tu na przykład

    http://forum.easyelectronics.ru/viewtopic.php?f=19&t
    =17942&start=25

    twierdzą, ze kupienie teraz oryginału jest nierealne a ebay jest
    zasypany podróbkami. Poza tym te układy potrafily
    kosztować kilkadziesiąt zł a na ebay w przeliczeniu poniżej 10 zł. Jeśli
    wziąć jeszcze pod uwagę ten 1V zamiast 1,25...

  • 8. Data: 2016-09-10 23:12:40
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-10 o 22:54, kriters pisze:

> [...]
    > kosztować kilkadziesiąt zł a na ebay w przeliczeniu poniżej 10 zł. Jeśli
    > wziąć jeszcze pod uwagę ten 1V zamiast 1,25...

    Chińczyki mogą mieć po jakiejś produkcji. A pewność uzyskasz jedynie po
    kontakcie z LT...

    a.

  • 9. Data: 2016-09-10 23:14:35
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    kriters pisze:
> [...]
    > ebayu jak ja). Układ nawet działa (nie wybucha przy 2A) ale wg dokumentacji
    > między adjust a out powinno byc 1,25V a jest 1V.

    W dokumentacji widzę że 1.25V ma być między adj a gnd.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-09-10 23:55:08
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-10 23:14, AlexY wrote:

    > W dokumentacji widzę że 1.25V ma być między adj a gnd.

    A gdzie ta informacja ?