  • 11. Data: 2014-11-26 17:38:34
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 14:05, Eneuel pisze:

    > Możesz przenieść numer do Pomarańczy i wcinać chrupki bądź
    > batoniki? Albo (jak ja) zbudować most WiFi?

    Stacja bazowa Orange jest dużo dalej :( Stację bazową Plusa mam w
    zasięgu optycznym na kominie (około 5km). Wg mapek Plusa jestem
    teoretycznie poza zasięgiem LTE.
    A mnie nawet fale radiowe zawracają jak podjeżdżam samochodem do domu.

    O lokalnym WiFi dowiedziałem się już po podpisaniu umowy z polkomtelem.
    Nie liczę jednak bym na WiFi miał lepszy transfer niż na LTE. Podczas
    pierwszych testów jakie robiłem miałem DL około 70Mb/s, UL około 30Mb/s
    czyli całkiem przyzwoicie. Teraz pewnie jest gorzej bo przybyło
    konsumentów LTE.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2014-11-28 16:55:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    -lejkiem,3,3,711.html

    > po xuj komu LTE? wiecej baterii zżera a przy limitach transferu te
    > kosmiczne predkosci to jak lizanie piczy przez ekran monitora... Tym
    > speedem to solorze się bryndzlują a tak na prawde ludzie woleliby np.
    > 2Mbs bez limitów za 20 zł.

    Ale ja nie mam limitu transferu na LTE.

  • 13. Data: 2014-11-28 16:57:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <k...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mieszkam na wsi i u mnie LTE to jedyny dostęp do internetu. Oczywiście
    > brak kablówki, zasięg 3G praktycznie nie istnieje, czasami udaje się
    > złapać GPRS ale wiadomo jak to (nie)chodzi.
    > Na dachu mam antenę kierunkową dual i mam maksymalny poziom sygnału.
    > Jedyny problem to obecny limit transferu - 35 GB. Niespecjalnie mogę
    > sobie pozwolić np. na oglądanie filmów online. Zdarzało się, że musiałem
    > dokupywać dodatkowy transfer (bo zachciało mi się YT) i internet
    > kosztował mnie wtedy około 200 zł miesięcznie.

    Ale ja zawierałem umowę na to LTE miesiąc temu i LTE mam bez limitu. Limit
    mam, jak LTE nie łapie.

  • 14. Data: 2014-11-28 17:03:48
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    "Robert Tomasik" wrote:

    > Ale ja nie mam limitu transferu na LTE.

    Ja też nie mam. Nawet nie mam LTE.
    Pisałem (podając link) o tych, którzy mają.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 15. Data: 2014-11-28 20:01:47
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie mam limitu transferu na LTE.

    to zassij wszytkie odcinki "Mody na sukces" to się pojawią.

    --
    @foe_pl

  • 16. Data: 2014-11-29 13:26:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-25 21:30, masti pisze:

    -lejkiem,3,3,711.html

    > "zastrzega sobie prawo do ograniczenia"
    > Internet chcesz backupować?

    Cóż, jeśli kilkadziesiąt gb w miesiącu uważasz, za backupowanie
    internetu, to rzeczywiście jesteś idealnym targetem "nielimitowanego"
    LTE z plusa lub cyfrowego polszmatu.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2014-11-29 13:27:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-25 23:38, the_foe pisze:
    > po xuj komu LTE?

    Na przykład tym, którzy nie chcą się wiązać kablem i umową (bo na
    przykład wynajmują mieszkanie, są mobilni itp. itd.).

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2014-11-29 13:28:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-28 16:57, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <k...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja zawierałem umowę na to LTE miesiąc temu i LTE mam bez limitu.
    > Limit mam, jak LTE nie łapie.

    Wykorzystaj kilkadziesiąt gb (nawet poniżej 50), to dostaniesz limit
    nawet na lte.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2014-11-29 13:52:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wykorzystaj kilkadziesiąt gb (nawet poniżej 50), to dostaniesz limit
    > nawet na lte.

    Ale w jakim sensie? Ja mam w umowie bez limitu. Nową umowę wyślą?

  • 20. Data: 2014-11-29 14:41:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" m5ce2v$tec$...@n...news.atman.pl

    masti> Internet chcesz backupować?

    Liwiusz> Cóż, jeśli kilkadziesiąt gb w miesiącu uważasz, za
    Liwiusz> backupowanie internetu, to rzeczywiście jesteś
    Liwiusz> idealnym targetem "nielimitowanego" LTE z plusa
    Liwiusz> lub cyfrowego polszmatu.

    Internet to sieć, nie informacja mierzona gigabajtami.
    LTE to (lekko licząc) 150 Mb/s, czyli około 1582 GB
    dziennie. :)

    24*3600*150/8=1620000 [MB]

    ((24godziny/doby)*(3600s/godzinę)*(150Mb/s))/(8b/B)

    1620000/1024=1582,03125 [GB]

    Kilkadziesiąt GB to kwestia nie dni, ale godzin, czy wręcz -- jednej godziny.

    1582,03125/24=65,91796875

    Ale masti broni Solorza, a Solorz rzekomo opiekuje
    się niepełnosprawnymi. I wszystko staje się jasne.

    -=-

    W Polsce przelewa się pieniądze z kas społecznych w ręce prywatne.
    Jedną z dróg jest ,,opieka'' nad ludźmi niepełnosprawnymi. Jednak
    (Liwiuszu) zauważ, że źródło tego procederu bije nie u Solorza,
    ale w Kościele.

    Jak długo taka sytuacja może trwać? Do wyczerpania środków i zewnętrzy.
    Aby mieć z czego dawać, trzeba brać, jednak pewnego dnia podatki będą
    tak wysokie, że Fiskus nie będzie miał z czego zdzierać i fundusze
    państwa załamią się. Do tej pory wyrosną fortuny Solorzy (ale i Konkoli,
    i Kiszowarów, i Kopaniów) którymi Solorzowie zarządzając, będą narzucali
    światu swoje (paranoiczne) prawa. Przeciętni ludzie będą mieli przede
    wszystkim zadłużenie, które (zgodnie z prawem) będą musieli spłacać,
    ale którego spłacić nie zdołają nigdy z uwagi na koszty obsługi tych
    długów...

    Prawo Kiszowary -- wypuklina to inaczej skolioza.
    Prawo Solorza -- godzina miesięcznie to dużo.

    Albo społeczeństwo oprze się tej ,,filozofii'', albo załamie się za jakiś czas.

    Kościół nigdy nie budował tego, co było potrzebne społeczeństwu;
    w szczególności -- nie budował poprawnej moralności. Przez parę
    stuleci Kościół, wypaczając prawo, opierał się zaborcom (głównie
    Rosji i różnym Niemcom) przez co mógł być postrzegany jako
    instytucja korzystna dla Polaków.

    Niestety kija ma dwa końce -- dziś Kościół wypaczając ludzkie
    sumienia, ucząc hipokryzji Solorzowej, ewidentnie burzy Polskę.

    -=-

    Filozofia osoby o pseudonimie masti:

    -- kup samochód, ale nie jeździj nim
    -- kup dostęp do internetu Solorza, ale nie korzystaj z tego dostępu
    -- kup cokolwiek, czyli zapłać, aby sprzedawca legalnie pozyskał
    Twoje pieniądze, ale nie używaj tego, co kupiłeś, aby nie
    obciążać sprzedawcy

    -=-

    Świat Solorza to świat niewolnictwa, w którym Solorz dyktuje (spaczone)
    prawa. Mając pieniądze, Solorz przekupi kogo trzeba i wg ,,prawdy sądowej''
    skoliozą nazwane zostaną wypukliny dyskowe, a 10 GB miesięcznie oznaczać
    będzie straszliwie dużo...

    Trzeba wybrać do władz ludzi uczciwych, nie zaś uczciwych
    lokalnie. Solorz otacza się niepełnosprawnymi jak wojownicy
    otaczają się żywymi tarczami.

    -=-

    IMO masti chętnie zbudowałby świat podlejszy niż świat Solorza.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'