  • 21. Data: 2014-11-29 15:31:32
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ale masti broni Solorza,

    naprawdę? skąd taki wniosek wyciągnąłeś?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-11-29 16:02:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-29 13:52, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:m5ce6a$tec$3@node2.news.atman.pl...

    > Ale w jakim sensie? Ja mam w umowie bez limitu. Nową umowę wyślą?

    Na 100% nie masz 'bez limitu'. Przeczytaj dokładnie regulaminy. Zwróć
    uwagę na takie przykładowe hasła:

    - "w związku z rosnącym użyciem"
    - "fair usage policy (FUP)"

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2014-11-29 16:24:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m5clc3$bqo$...@d...me

    > naprawdę?

    Dlaczego pytasz? Czyżbym pisał zwykle nieprawdę?

    > skąd taki wniosek wyciągnąłeś?

    Z tego, co (z trudem) napisałeś.

    Pisać poprawnie nie umiesz (jak Kiszowara -- sędzia, która
    z trudem skleja słowa w zdania) ale chcesz rządzić światem.

    Próbka pisania Kiszowary:

    biegły ponowie wskazał, że w jego ocenie ani zdrowie powoda
    ani wykonane badanie nie powoduje u niego niepełnosprawności

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/Wyrok/

    Zamiast rządzić światem -- podlizujesz się temu, kto (jak
    Ty) chce rządzić światem.

    -=-

    Możesz być sędzią (i błądzić w zaświatach jak Kiszowara)
    albo neurochirurgiem (i ciąć skalpelem na oślep) bądź
    innym specjalistą...

    -=-

    Aby było jasne -- nie o brak 'n' (ponowie) chodzi, ale o treść.
    I konkluzja Kiszowary: Opinia jest dobra, rzetelnie sporządzona,
    ale... Doprowadziła sąd do fatalnej pomyłki -- Sąd uznał, że
    'wypukliny' to 'skolioza'.

    Logika!!! Z prawdy otrzymujemy fałsz i jest OK!!! ;)

    Logika (praktyczna) twórcy prawa, Jerzego Kopani.
    Kopania (jako logik) zna ,,tabelki'' wynikania/implikacji,
    ale w życiu codziennym posługuje się logiką_alternatywną. :)

    Pierwszy lepszy (jest ich masa, bo to klasyka) link z taką tabelką:

    http://www.medianauka.pl/implikacja_wynikanie

    p q p ==> q

    1 0 0 <-- to zero to ocena wyroku Kiszowary :)

    Uznała, że opinia jest dobra, ale wyciągnęła z tej opinii fatalne wnioski.
    Oczywiście być może źle uznała poprawność opinii. ;) (wówczas nadal to jej
    błąd, gdyż sędzia ma prawo do odrzucenia opinii)

    S: zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie tych
    wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny także
    prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.wav <-- 124 kB skopreoswanej WAVki
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.mp3 <-- to samo, ale w innym formacie
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.zip <-'

    Solorz i Kiszowara (czy Rudziński i Wojnar) to ludzie żyjący podobnie.
    Na czym polega to podobieństwo? Wszyscy oni ,,opiekują się'' chorymi,
    słabymi, niepełnosprawnymi... Ludzie ci otaczają się ludźmi ,,potrzebującymi''
    jak wojownicy otaczają się żywymi tarczami.

    Kiszowara broni pracowników przed pracodawcami i mobbingiem;
    dwaj pozostali ,,opiekują się'' niepełnosprawnymi.

    Pogorzeski to autor rzetelnej (jak uważa Kiszowara) opinii.

    -=-

    Ty zaś (masti) możesz być i Kiszowarą (prawda u Ciebie
    ma wartość znikomą) i Wojnarem czy Rudzińskim...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-11-29 17:14:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m5clc3$bqo$...@d...me

    > Dlaczego pytasz? Czyżbym pisał zwykle nieprawdę?

    uważaj na kwantyfikatory. Bo jak widać nie masz nic na poparcie swojej
    tezy.

    > Z tego, co (z trudem) napisałeś.

    mówisz, że Twój słowotok coś wnosi?

  • 25. Data: 2014-11-29 17:32:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-25 21:30, masti pisze:

> [...]
    -lejkiem,3,3,711.html

    > "zastrzega sobie prawo do ograniczenia"
    > Internet chcesz backupować?

    Ostatnio obejrzałem sobie film z vod.tvp.pl. Jeden odcinek siakiegoś
    serialu +- godzinę trwał. Rozdzielczość jakieś 640x480. Wynik to 1,5 GB.
    Faktycznie backupowanie internetu.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 26. Data: 2014-11-29 17:36:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m5crcf$21l$...@d...me

    >>> naprawdę?

    > uważaj na kwantyfikatory. Bo jak widać
    > nie masz nic na poparcie swojej tezy.

    Od dawna wiem, że piszesz pod natchnieniem, ;)
    ale tym razem zaskoczyłeś mnie.

    > mówisz, że Twój słowotok coś wnosi?

    Piszę, że masz trudności z wypowiadaniem się.

    Bronisz Solorza -- bo on tego potrzebuje a Ty -- postępujesz
    (można powiedzieć -- stale) tak, jak Ci nakazuje (podpowiada)
    jakiś duch przewodni. W realnym świecie rozbijesz się w krótkim
    czasie -- jak rozbije się ślepiec idący nieznaną mu drogą. :)

    -=-

    Twoje wnosiny -- LTE Solorza to jedna godzina miesięcznie. :)
    Jedna godzina ma wystarczyć. Ważne, aby Solorz miał klienta?
    Nie... ważne, aby Solorz otrzymał zapłatę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-11-29 18:10:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 5479f51b$0$2658$6...@n...neostrada.pl

    > Ostatnio obejrzałem sobie film z vod.tvp.pl. Jeden odcinek siakiegoś serialu +-
    godzinę trwał. Rozdzielczość jakieś 640x480. Wynik
    > to 1,5 GB. Faktycznie backupowanie internetu.

    Ściągnij sobie blureja -- godzina wystarczy. :)
    (no, ale ja uprawiam słowotok)

    Zauważ też, że wszystko staje się większe, miejscożerniejsze...
    Dziś 65 GB i jutro -- to nie to samo. A umowę podpisać trzeba
    na czas dłuższy niż godzina.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-11-29 18:38:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na 100% nie masz 'bez limitu'. Przeczytaj dokładnie regulaminy. Zwróć
    > uwagę na takie przykładowe hasła:
    >
    > - "w związku z rosnącym użyciem"
    > - "fair usage policy (FUP)"

    Zwróciłem i nie znalazłem.Odnośne dokumenty są pod adresem
    http://www.plus.pl/internet-lte/ . Znajdź tam to, o czym piszesz.

  • 29. Data: 2014-11-29 19:48:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Twoje wnosiny -- LTE Solorza to jedna godzina miesięcznie. :)
    > Jedna godzina ma wystarczyć. Ważne, aby Solorz miał klienta?
    > Nie... ważne, aby Solorz otrzymał zapłatę. :)

    rozumiem, że potrafisz wskazać kiedy to napisałem?
    Czy jednak potwierdzisz, ze jest to wytwór twojej wyobraźni?

  • 30. Data: 2014-11-29 20:06:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m5d4dq$56a$...@d...me

    > rozumiem, że potrafisz wskazać kiedy to napisałem?

    Co?

    Do zaimka 'to', należy dać pytanie z zaimkiem 'co' -- wątpię
    w to, że pojąłbyś ten problem bez moich wyjaśnień, więc
    wyjaśniam. Pewna osoba ;) by nie pojęła; Ty zaś zachowujesz
    się jak ta pewna osoba, za Cię lubię, gdyż pokazujesz mi jej
    sposób myślenia, co ułatwia mi życie.

    > Czy jednak potwierdzisz, ze jest to wytwór twojej wyobraźni?

    Sugerowałeś, że kilkadziesiąt GB to ,,cały internet''.

    "masti" m52osr$fbn$...@d...me

    > Internet chcesz backupować?

    Ja zaś zauważyłem, że 65 GB to 1 godzina LTE.
    To także 1 godzina filmu w formacie znanym od chyba kilkunastu lat.

    -=-

    Już ogarniasz ogrom spraw? Czy może dać Ci czas na przemyślenia?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'