  • 11. Data: 2016-06-29 23:35:43
    Temat: Re: LTE na wsi-który op
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:08, Liwiusz pisze:

    > Ale kosztuje pewnie 5zł, a nie 17zł (wiem, 17zł można wydać na sms
    > premium).

    Hmmm... zanim się zagłębię dalej w ten temat i wyjaśnię o co mi chodziło
    spytam Was o jedno - który punkt, którego regulaminu wymaga aktywnych
    wychodzących do działania bonusowych MB?

  • 12. Data: 2016-06-29 23:39:05
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:06, Liwiusz pisze:

    > A jak można obecnie wejść w posiadanie takiej karty i taryfy?

    Allegro, ale trzeba uważać na karty pochodzące z przenoszenia numerów
    (Play/RBM próbował zablokować na nich DIL ze względu na Rok Ważności
    Konta).
    RBM 5 jest także na niektórych stacjach paliwowych razem z puszką RedBulla.
    Niemniej w niektórych kioskach czy innych inmedio posiadają jeszcze
    startery RBM5, kwestia wytrwałości w szukaniu.

  • 13. Data: 2016-06-29 23:51:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:35, PlaMa pisze:

    > Hmmm... zanim się zagłębię dalej w ten temat i wyjaśnię o co mi chodziło
    > spytam Was o jedno - który punkt, którego regulaminu wymaga aktywnych
    > wychodzących do działania bonusowych MB?

    Co ja pie***ę? Przecież w PInK jest RWK!

    OK, tłumaczę więc o co chodzi.

    Szukacie po salonach Play kart "Play Internet na Kartę. Przetestuj
    internet 4G LTE 300MB ZA DARMO" (ZA DARMO, słowo klucz)
    (http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na
    -karte/_img/prepaid-zasiegowy.jpg).

    Jest to darmowa karta z 1zł (300mb na 3 dni) Internetu LTE do
    przetestowania. Niemniej to nadal zwykły PInK. Rejestrujecie ją i
    aktywujecie 2 bonusy - RWK (Rok Ważności konta) i 100GB na 1mc
    (http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf/Regulamin-p
    romocji-Bonus-za-rejestracje-dla-oferty-internetu-na
    -Karte-w-Play_06062016.pdf).

    Tyle w temacie.
    Karta którą Play rozdaje za darmo, bo po 3 dniach miałeś ją doładować
    lub wywalić, nagle ma RWK i 100GB netu po LTE/H+/H/3G/ i co tam jeszcze
    sięga do Was. Po miesiącu oczywiście lecz niestety, powtarzamy akcję.

    Wady:
    - tylko 100GB - do domu może być już za mało, do komórki za dużo
    - tylko na miesiąc
    - tylko 10 razy można dostać bonus i tylko do lutego 2017
    - powodzenia w dostaniu kart. Odwiedziłem chyba z 6 salonów zanim
    dostałem 1 starter. Wybierają je chyba już od kurierów.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2016-06-29 23:58:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:39, PlaMa pisze:

> [...]
    > Niemniej w niektórych kioskach czy innych inmedio posiadają jeszcze
    > startery RBM5, kwestia wytrwałości w szukaniu.

    Widać po opakowaniu, że to rbm5? Jest tak napisane?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-06-30 00:47:42
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 23:58, Liwiusz pisze:

    > Widać po opakowaniu, że to rbm5? Jest tak napisane?

    Ma napisane Red Bull Mobille i nie ma słowa Energy.

  • 16. Data: 2016-06-30 06:35:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-30 o 00:47, PlaMa pisze:

    > Ma napisane Red Bull Mobille i nie ma słowa Energy.

    Dzięki.

    L.

  • 17. Data: 2016-06-30 08:15:07
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-29 o 15:06, koniczyn pisze:
    > Znajomy pyta co ma sobie zamontować na wsi, radiówkę-jedyny operator
    > dostępny w okolicy, kablowo nie ma nic, czy brać coś z LTE? Niby
    > wszyscy operatorzy mają tam zasięg, ale co będzie lepsze? Wiem że
    > nielimitowane LTE to ściema reklamowa, który op ma więc najwięcej GB i
    > wychodzi to jakoś korzystnie? Radiówka tam dostępna to żaden szał,
    > 15Mbit za 99zł, ale ponoć działa stabilnie i nie mają limitów danych.

    Stabilne 15MB brzmi znacznie lepiej niż i 150MB na papierze i w
    reklamie. Tylko sprawdzić czy te 15MB faktycznie jest stabilne i nie ma
    się nad czym zastanawiać. U mnie niestety jedyny dostawca oferuje tylko
    prędkość 1 MB/s, a i to tylko teoretycznie, tak że jestem zmuszony
    korzystać z LTE Play. A tu niestety wieczorami są problemy z
    przeglądaniem stron np. WP. W porywach nad ranem maksimum prędkościowi
    to 20MB.

  • 18. Data: 2016-06-30 20:56:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-06-16 o 15:28, Adam pisze:

    > Niedawno zanabyłem od Plusa ichni "Internet LTE Interphone", kod towaru
    > 108530.
    >
    > Trochę się nagimnastykowali, bo teoretycznie jest to w ofercie dla
    > użytkownika domowego, a ja brałem na firmę, w dodatku ze stałym IP.
    >
    > Jeśli jest się w zasięgu LTE, to transmisja jest nielimitowana.

    A sprawdziłeś to? Ja też kupiłem LTE bez limitu i po 3 tygodniach
    dostałem SMS, że prędkość spada, choć limitu nie ma. Gdy zapytałem w
    punkcie, o co chodzi, pani wyjaśniła, ze limit jest tak duży, że
    operator uważa, że nie da si go osiągnąć i dlatego jego zdaniem jest bez
    limitu. Nie chce mi się szukać umowy sprzed 2 lat, by Ci kod oferty
    podać. Mam to za 1 zł/m-c i zasadniczo w ogóle nie używam, chyba, ze
    biorę laptopa w teren więc nie chce mi się z koniem kopać. Modem na
    próbę podpiąłem na jednym przeze mnie używanym laptopie. W domu jest
    kilka kompów, więc ten nieistniejący limit, gdybym wrzucił to na cały
    dom by wystarczył na góra tydzień normalnego używania. Zalecam zatem
    ostrożność.

  • 19. Data: 2016-06-30 21:14:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kilka kompów, więc ten nieistniejący limit, gdybym wrzucił to na cały
    > dom by wystarczył na góra tydzień normalnego używania. Zalecam zatem

    Chodzi u mnie w domu krótko, od ok. dwóch miesięcy.
    Siedzą na nim 2 kanały VPN, serwer ftp, często przerzucam w celu obróbki
    duże bazy danych od/do klientów (czasem po kilka GB).
    Są też "zwykłe" klienty: PC-ty i telefony.

    Nie włączałem licznika transmisji na głównym routerze, ale przypuszczam,
    że swój limit (bodajże 50GB) przekroczyłem.

    Ale wg Plusa limit dotyczy transmisji wyłącznie w technologii niższej
    niż 4G. Nie wczytywałem się jednak dokładnie w umowę.

    Jestem blisko BTS, stąd nawet nie wystawiałem modemu z anteną na
    zewnątrz, stoi sobie w pokoju.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam